دیدار مدیرکل پست و رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز

هاشمی راد رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز ضمن حضور در اداره کل پست استان البرز با فرزین مدیرکل پست استان دیدار و گفتگو کرد .

کد مطلب: ۷۱۲۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، هاشمی راد رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز ضمن حضور در اداره کل پست استان البرز با فرزین مدیرکل پست استان دیدار و گفتگو کرد .

در ابتدای این دیدار فرزین مدیرکل پست استان البرز که بخشی معاون امور پستی وی را همراهی می کرد به تشریح گزارش عملکرد پست استان البرز و ظرفیت های شبکه پستی را در راستای ارائه خدمات نوین پستی و مشترک با دستگاه های حاکمیتی در راستای کاهش معضلات شهری و ارائه خدمات با ارزش افزوده به شهروندان پرداخت .

مدیرکل پست استان البرز همچنین به بیان اقدامات صورت گرفته در راستای استقرار سامانه های زیرپروژه های اقتصاد مقاومتی از جمله سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور و سامانه استعلامات بین دستگاهی با هدف مدیریت هرچه بهتر فرآیندهای اجرایی و قانونی در حوزه ملک پرداخت و تاثیرات مثبت اجرای این سامانه ها را برشمرد .

فرزین همچنین ضمن اشار به اهمیت جایگاه آموزش کارکنان در مسیر ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات به شهروندان از همکاری مجموعه جهاد دانشگاهی در برگزاری دوره های آموزشی پستی برای همکاران پست استان البرز تقدیر کرد .

هاشمی راد رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز در بیانات خود به لزوم استقرار دولت الکترونیک با هدف تسهیل ارائه خدمات به شهروندان و کاهش معضلات زندگی شهری از جمله ترافیک و مصرف سوخت اشاره کرد و تلاش همه جانبه شبکه پستی استان را در این راستا واستار شد .

ایشان همچنین از آمادگی مجموعه جهاد دانشگاهی استان البرز در جهت برگزاری سایر دوره های آموزشی با هدف توانمند سازی کارکنان پست استان خبر داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار