در گفت‌وگو با پانا

حسین طیبی: قهرمانی فوتسال ایران در حالی رقم خورد که جام ملت‌ها از دوره‌های قبل سخت‌تر شده بود

تهران (پانا) – آقای گل فوتسال آسیا معتقد است جام ملت‌های آسیا در دوره اخیر در مقایسه با ادوار گذشته سخت‌تر شده بود.

کد مطلب: ۷۱۲۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد

حسین طیبی که در جام ملت‌های فوتسال آسیا عنوان آقای گلی رقابت‌ها را به دست آورده بود، در گفت‌وگو با پانا درباره قهرمانی ایران در این رقابت‌ها گفت: این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در مقایسه با دوره‌های گذشته سخت‌تر بود اما خدا را شکر این افتخار بزرگ نصیب ما شد تا بتوانیم یک‌بار دیگر به قهرمان شویم. جام ملت‌ها از این جهت سخت‌تر بود که ما با تیم‌های مدعی جنگیدیم و تیم‌های خوبی مانند ژاپن و تایلند را شکست دادیم.

وی ادامه داد: فوتسال در قاره آسیا روز به روز در حال پیشرفت است و کشورهای این قاره به دنبال جذب مربی‌های اسپانیایی و برزیلی هستند تا پیشرفت کنند. خیلی خوشحالم که با همه سختی‌ها و مشکلاتی که داشتیم، موفق شدیم عنوان قهرمانی‌مان را دوباره تکرار کنیم .

طیبی در ادامه به کسب عنوان آقای گلی در جام ملتهای آسیا اشاره کرد و گفت: آقای گلی فقط برای من نیست و من اگر این عنوان را به دست آوردم حاصل زحمت تک‌تک بازیکنان است. من سال 2014 آقای گل شده بودم اما سال 2016 با تفاضل دو گل این عنوان را از دست دادم؛ ولی امسال دوباره به این عنوان رسیدم و خدا را شکر که ما علاوه بر قهرمانی آقای گل هم داشتیم .

وی در مورد برنامه‌هایش بعدازاین قهرمانی گفت: اولین هدف من قهرمانی در جام ملت‌ها بود.من فعلاً در لیگ قزاقستان هستم و به این تیم فکر می‌کنم، البته ممکن است برای سال آینده باشگاهم را تغییر بدهم اما هنوز چیزی مشخص نیست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار