مدیرکل هواشناسی استان اردبیل:

بارش برف و باران برای استان اردبیل در راه است

اردبیل (پانا) - مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از افزایش محسوس دمای استان طی امروز خبر داد و گفت: با ورود سامانه ناپایدار، از فردا شاهد بارش برف و باران در نقاط مختلف اردبیل خواهیم بود.

کد مطلب: ۷۱۲۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد

علی دولتی‌مهر با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان اظهار کرد: طی امروز با وزش بادهای تند تا شدیدی همراه خواهیم شد که منجر به نفوذ سامانه بارشی به استان می‌شود .

وی افزود: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی از شروع ناپایداری‌های جوی طی روزهای آینده خبر می‌دهد، هر چند طی امروز با افزایش محسوس دمای هوای استان همراه خواهیم شد .

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به وزش باد در حدود ۸۰ کیلومتر بر ساعت اشاره کرد و گفت: با تداوم وزش باد، از روز سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان خواهد شد که ابتدا در مناطق جنوبی به ویژه در شهرستان خلخال به صورت باران خواهد بود و به تدریج در سایر مناطق و از اواخر روز سه‌شنبه به دیگر مناطق نیز گسترش خواهد یافت .

دولتی‌مهر بیان کرد: این سامانه از روز سه‌شنبه تا قبل از ظهر چهارشنبه در استان تداوم خواهد داشت که در بیشتر مناطق منجر به بارش برف خواهد شد .

وی بیان کرد: از روز سه‌شنبه بارش برف ۳۰ سانتی‌متری در مناطق کوهستانی و گردنه‌های اسالم و صائین پیش بینی شده و انتظار می‌رود با قطع بارش‌ها شاهد حاکمیت هوای سردی در استان باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار