پروژه های فرهنگی، آموزشی و عمرانی شبستر;

کلنگ احداث مدرسه 6 کلاسه بر زمین زده شد/افتتاح 3 باب نمازخانه

شبستر(پانا)- بمناسبت ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی چندین پروژه مهم عمرانی، آموزشی و فرهنگی با حضور معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در شهرستان شبستر افتتاح شد.

کد مطلب: ۷۱۱۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شبستر در آیین کلنگ زنی احداث مدرسه 6 کلاسه در روستای کافی الملک ، گفت: توسعه پایدار در گرو سرمایه گذاری نیروی انسانی و برنامه ریزی مناسب آموزشی در دانش آموزان است و تمام تلاش ما ایجاد محیطی شاداب و سالم برای تحصیل دانش آموزان است.

ابوالفضل اکرمی تصریح کرد: این مدرسه 6 کلاسه با هزینه و اعتباری بالغ بر6 میلیارد ریال به همت خیر نیک اندیش آقای محمدصادق ابراهیمی کافی الملک در زمینی با زیر بنای 600 مترمربع احداث خواهد شد.

افتتاح نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در بندر شرفخانه

امام جمعه شهرستان شبستر در آئین افتتاح نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در بندر شرفخانه با بیان اینکه باید تلاش کنیم محیط زندگانی را برای تمامی اقشار جامعه سالم کنیم اضافه کرد: ملت سالم، خانواده سالم، جامعه سالم و اندیشه سالم از الزامات مهم برای زندگی سالم افراد و بی دغدغه در جامعه می باشد.

وی افزود: یکی از بحثها اندیشه سالم می باشد ، یعنی انسان در جامعه باید زندگی سالمی را سپری کرده و با سلامتی این دنیا را ترک کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده ایمان ، معنویت و اراده فرد در زندگی سالم را از اصول مهم تلقی کرد و گفت: تمامی مسئولین و مردم و اقشار جامعه وظیفه دارند با شناسایی آسیبهای اجتماعی آنها را از زندگی انسان دور کرده و زندگی سالمی را برای مردم مهیا کنند.

محمدزاده با اشاره به عوارض اعتیاد به مواد مختلف گفت: اعتیاد یکی از طاغوتهای خطرناک و تهدیدکننده برای جامعه و خانواده است.

امام جمعه شبستر در پایان خاطرنشان ساخت: بزرگترین خطری که دشمن از طریق آن به جامعه ما حمله کرده تهاجم فرهنگی می باشد و مردم اندیشمند و با بصیر ایران بایستی با درایت این آسیبها و توطئه های فرهنگی دشمنان را شناخته و آنها را خنثی کنند.

لازم به ذکر است که نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد با همکاری اداره آموزش و پرورش ، بهزیستی و نیروی انتظامی شهرستان شبستر و شهرداری و شورای اسلامی بندر شرفخانه در سالن ورزشی مدرسه آسیه رفیعی بندر شرفخانه افتتاح شد.

افتتاح 3 باب نمازخانه و یک باب کارگاه برق در مدارس منطقه شبستر

با حضور امام جمعه ، فرماندار ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان شبستر و معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین ؛ 3 باب نمازخانه و یک باب کارگاه برق در مدارس منطقه شبستر به شرح زیر افتتاح شد:

1. افتتاح نمازخانه در مدرسه ابراهیمی کافی الملک به مساحت ۱۶۲ مترمربع با هزینه ای بالغ بر ۱۳۰ میلیون تومان

2. افتتاح کارگاه برق هنرستان محمود شفاعی شندآباد به مساحت ۵۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۳۵ میلیون تومان

3. افتتاح نمازخانه مدرسه زینبیه کوزه کنان به مساحت ۹۰ مترمربع با هزینه ای بالغ بر ۷۵ میلیون تومان

4. افتتاح نمازخانه مدرسه آمینه درخشانی بنیس به مساحت ۷۰ مترمربع با هزینه ای بالغ بر ۶۵ میلیون تومان

گفتنی است که نمازخانه های مذکور با همت خیرین نیک اندیش منطقه شبستر و با مشارکت انجمن اولیاء و مربیان مدارس تکمیل و به مرحله بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار