برای اجرا در روز جهانی تئاتر؛

حمید گلی، علی فروتن و هومن رهنمون به «غول بزرگ مهربان» پیوستند

تهران (پانا) - حمید گلی، علی فروتن و هومن رهنمون سه هنرمند تئاتر کشور قرار است در کنار حسین محب اهری و مریم کاظمی در نمایش غول بزرگ مهربان روی صحنه بروند.

کد مطلب: ۷۱۱۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایش غول بزرگ مهربان که قرار است از 6 فروردین ماه 97 و همزمان با روز جهانی تئاتر اجرای عمومی خود را در مجموعه آسمان (زعفرانیه) آغاز کند با پیوستن سه هنرمند شناخته شده تئاتر حمید گلی ، علی فروتن و هومن رهنمون تمرینات خود را آغاز کرده است.
فروش آنلاین نمایش غول بزرگ مهربان در سایت ایران کنسرت آغاز شده و علاقه مندان می توانند از طریق لینک http://www.irannamayesh.com/ theater/7402 نسبت به رزرو و پیش خرید بلیط های این نمایش شاد و موزیکال اقدام کنند.
این نمایش نوشته دیوید وود است که با ترجمه حسین فدایی حسین است که در گروه تئاتر مستقل تولید شده و در آن بازیگرانی همچون حسین محب اهری ، مریم کاظمی ، جواد اعرابی، میترا کریم خانی، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، سعید قره داغلی، مهراد زمانی، هایده حسین زاده، فاطمه خدابنده لو، حسام کلانتری و هنرجویان کودک و نوجوان به ایفای نقش می پردازند.
کاظمی این نمایش را با استفاده از تکنیک زنده عروسکی , ماسک و عروسک های باتومی که سهیلا باجلان آن را طراحی کرده کارگردانی کرده است.
طراح دکور رضا مهدی زاده، طراحی لباس لادن نصراللهی، زهرا بداغ آبادی ، انتخاب موسیقی، افکت و ادیت فرید نوایی، طراح نور علی اشرف سمائی و دستیاران کارگردان مهراد زمانی و مدیران صحنه پانته آ صفامنش ؛شقایق اصلانی ، پرنیا غفرانی، فربد تجویدی و سلاله رستمی هستند.
طراحی و ساخت کلاه گیس توسط افسانه قلی زاده، طراح پوستر وبروشور عماد سالکی . پریسا فلاح زاده و عکس از سیامک زمردی مطلق، روابط عمومی گروه تئاتر مستقل و مشاور رسانه ای زهرا شایان فر در این گروه همکاری دارند.
این نمایش که سال گذشته در جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک نیز حضور داشت داستان دختری یتیم به نام سوفی است که ربوده و به سرزمین غول‌ها برده می‌شود. او در آنجا با یک غول بزرگ دوست می‌شود که بر خلاف دیگران مهربان است و قصد آزار آدمیان را ندارد...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار