با متجاوزین به عرصه های منابع طبیعی برخورد خواهد شد

یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، بنابر گزارش شهروند خبرنگار؛ مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو، در اسرع وقت نسبت به رفع تصرف اراضی ملی واقع در پلاک کندر شهرستان کرج اقدام کرد.

کد مطلب: ۷۱۱۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، بنابر گزارش شهروند خبرنگار؛ مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو، در اسرع وقت نسبت به رفع تصرف اراضی ملی واقع در پلاک کندر شهرستان کرج اقدام کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز؛ ضمن تشکر از هموطنان در ارسال گزارش به موقع تصرف اراضی منابع طبیعی و منابع ملی گفت: از آنجایی که منابع ملی، بیت المال و حفاظت از آن وظیفه همگانی است، همه مردم در همکاری و هماهنگی با دستگاه‌های متولی باید در بحث حفاظت مشارکت نمایند.

فرضی از مردم خواست: با ارسال گزارشات تصرف اراضی؛ به صورت حضوری و یا از طریق تماس تلفنی با شماره رایگان 1504 (امداد جنگل و مرتع) اجازه فرصت طلبی را به هیچ یک از سودجویان ندهند و هرگونه موارد تخلف را بایستی در سریعترین زمان ممکن به مراجع ذیصلاح گزارش کنند .

مدیر کل منابع طبیعی البرز گفت: خوشبختانه در اینخصوص؛ جدیت مضاعفی در استان البرز وجود دارد و با حساسیت و مشارکت مردم و همراهی دستگاه قضا اقدامات خوبی در راستای پیشگیری از تخریب منابع طبیعی و مراتع و نیز جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز و تغییر کاربری‌های غیر مجاز انجام گرفته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار