حضور با شکوه مردم درگز در راهپیمایی 22 بهمن

وحدت و یکپارچگی مردم درگز، تجدید عهد و پیمان با امام راحل و آرمان های انقلاب

کد مطلب: ۷۱۱۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، در طلیعه فجر چهلم انقلاب؛ راهپیمایی بزرگ مردم درگز به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور پررنگ فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزار شد. در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم یک بار دیگر با حضور یک پارچه و منسجم خود با امام راحل و آرمان های انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان کردند .

حاتمیان نماینده مردم درگز، ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن و تقدیر از حضور پرشور و غیرت مردم درگز گفت: راهپیمایی امسال با شکوه تر از سابق برگزار شد و با وجود اغتشاشات اخیر ملت ما نشان دادند که وقتی پای منافع ملی و منافع نظام در میان باشد جدای از احزاب سیاسی در کنار هم هستند و دشمن کورخوانده که قصد برهم زدن وحدت و ایجاد تفرقه بین مردم مارا دارد.

فرهادی فرماندار شهرستان نیز گفت: احساس میکنم با شرایط ویژه ای که ترامپ علیه ایران مردم با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری همه پای کار بودند و راهپیمایی بسیار عقلایی داشتیم.

حبیب قنبری مدیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان درگز هچون همیشه با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید پیمان با امام راحل و مقام معظم رهبری، برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم زدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار