فرماندار شهرستان بهارستان:

جوان و نوجوان ایرانی بر اساس تعصب و غیرت ملی اش پای انقلاب می آید

بهارستان(پانا) - فرمادار شهرستان بهارستان گفت: جوان و نوجوان ایرانی بر اساس باور های قلبی، آرمان های دینی و تعصب و غیرت ملی اش پای انقلاب و کشورش می آید.

کد مطلب: ۷۱۱۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد

بیژن سلیمان پور، در حاشیه راهپیمایی 22بهمن شهرستان بهارستان و در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای تهران گفت: امسال جمعیت بهارستان پرشورتر و با شکوه تر بود و این نشان دهنده علاقه مردم به انقلاب اسلامی هست و صحبت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره پرشور بودن راهپیمایی امسال محقق شد.
وی در ادامه افزود: حضور جوانان خیلی برجسته و چشمگیر بود و خوشبختانه این نشان دهنده این است که جوان ما مودت و دوستی و محبتش با جمهوری اسلامی ایران بسیار ریشه دار است.
سلیمان پور ادامه داد: جوان و نوجوان ایرانی بر اساس باور های قلبی، آرمان های دینی و تعصب و غیرت ملی اش پای انقلاب و کشورش می آید.
فرماندار بهارستان در رابطه با اغتشاشات اخیر گفت: یکی از آرمان های انقلاب اسلامی فضای باز بوده که در آن انتقاد آزاد است.
وی تاکید کرد: نقد در فضای انقلاب از راس تا پایین وجود دارد و نیازی به تحریک دشمنان در فضای مجازی ندارد و نظام آنچه انتقاد است را می پذیرد، اما دشمنان به دنبال اهداف شومشان هستند.
فرماندار بهارستان ادامه داد: مردم ایران انقلاب دوست هستند و در مکتب عاشورا پرورش یافته اند و برای استقلال کشورشان مجاهدت می کنند اما بخش کمی هم هستند که گول دشمنان را میخورند.
سلیمان پور تاکید کرد: تلاش های بسیار خوبی صورت گرفته و چهره کشور ما در بخش های مختلف دگرگون شده است.
وی افزود: امروزه ما به استقلال اقتصادی، سیاسی و استقلال تامین آسایش مردم رسیدیم ،اما هنوز با آرمان های انقلاب فاصله داریم و برای جوانانمان که شایسته بهترین ها هستند باید کار های زیادی انجام بدهیم که ما باید ارکان نظام را حمایت کنیم تا کشور ما به اوج بالندگی برسد.
فرماندار بهارستان تاکید کرد: از همان اول انقلاب تمام فکر مسئولان نظام، خدمت به مردم بوده و خدمات بسیار ارزشمندی هم صورت گرفته است.
وی افزود: جوانان و نوجوانان ما باید خاطرات پدران و مادرانشان را بشنوند و بدانند که سال 57 به قبل، ایران ما یک مخروبه بود اما امروزه ما یک کشور پیشرفته هستیم؛
سلیمان پور تصریح کرد: کشورما در اوج بالندگی، قدرت، دارای عمل و دارای نقش در بین الملل هستیم اما کاستی هایی هم وجود دارد که باید آنهاهم حل کنیم و امیدهای بسیار فراوان است و توان جوانان و منابع زیاد کشورمان، یک همت و اقتدار می خواهد که آنها با وحدت حل می شود تا به قله برسیم.


/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار