امام جمعه حاجی آباد:

امروز ایران اسلامی تمام معادلات استکبار جهانی را برهم زده است

امام جمعه حاجی آباد در راهپیمایی 22 بهمن این شهرستان گفت: با فرارسیدن یوم الله 22بهمن مردم حاجی آباد با حضور پر رنگ در راهپیمایی مشت محکمی به دهان آمریکا زدند.

کد مطلب: ۷۱۱۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، حجت الاسلام مختاری، امام جمعه شهرستان حاجی آباد در جمع مردم ولایت مدار حاجی آباد در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما با قیام مردم فهیم و آگاه شکل گرفت و امروز این مردم فهیم و آگاه با پیروی از ولایت با حضور تماشایی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر مشت محکمی به دهان یاوه گویان زدند.

حجت الاسلام مختاری افزود: انقلاب ما یک انقلاب بی نظیر در دنیا است که بی گانگان فکرش را هم نمی توانستند بکنند که این انقلاب ۴۰ سال دوام داشته باشد و استکبار جهانی شکست سختی به خاطر ایستادگی انقلاب ما خورده است.

وی افزود: استکبار زمان انقلاب فکر می کرد این کشور بیشتر از شش ماه دوام نخواهد آورد ولی این انقلاب نتنها در مقابل همه ناملایمتی ها ایستادگی کرد حتی آنها جنگ را بر کشور ما تحمیل کردند ولی باز ملت ما ایستادگی کردند و امروز هم با تحریم های ظالمانه می خواهند کشور ما را از پای در بیاوند.

امام جمعه حاجی آباد خطاب به مسئولین گفت: این مردم ولی نعمت شما هستند و باید قدر این ملت فهیم را دانست ملتی که با وجود همه مشکل ها پای انقلاب و نظامش ایستاده است.

مختاری بیان کرد: در زمان قبل از انقلاب کارگر ما حق دست زدن به آچار هم نداشت و ما وابسته به غرب بودیم و هیچ صنعتی از خود نداشتیم ولی امروز به لطف خداوند متعال کشور ما یک کشور پیشرفته در مسائل علمی، اقتصادی و صنعتی است.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب شاه حق هیچ گونه اظهار نظری در رابطه با ایران را نداشت و غربی ها تصمیم گیرنده بودند ولی امروز حرف اول منطقه را رهبر ایران میزند و اگر بخواهند در منطقه کار انجام بدهند باید اول ایران سر میز مذاکره حضور داشته باشد و ایران اسلامی ما به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است.

مختاری تصریح کرد: روزگاری در این کشور آمریکایی ها همه‌کاره بودند و وزیر و نخست وزیر ما را تعیین می‌کردند اما امروز ما عزت داریم و خودمان سرنوشت خود را تعیین می کنیم و رضا شاه پهلوی و بازماندگان خاندان فاسد پهلوی باید بدانند آرزوی بازگشت دوباره به ایران را به گور خواهند برد.

وی افزود: در کنار دستاوردهای استقلال و خودباوری و عزت، امروز به برکت انقلاب اسلامی در منطقه ناامن خاورمیانه از امنیت پایدار برخورداریم.

امام جمعه حاجی آباد با بیان این که نباید خودمان دستاوردهای نظام را سیاه‌نمایی کنیم ادامه داد: متأسفانه گاهی اوقات مشاهده می شود بر اثر قوم‌گرایی و جناح بازی دستاوردهای نظام را زیر سوال می‌برند که موجب ناامید شدن نسل جوان می‌شود.

مختاری با بیان این که هدف مردم از این انقلاب جاری شدن عدالت امیرالمؤمنین در جامعه بود، یادآور شد: علی‌رغم این که در تمامی عرصه‌ها گام‌های بلندی برداشته شده است اما در زمینه اجرای عدالت کمبودهایی داریم و کم‌کاری‌هایی کرده‌ایم که باید جبران شود.

وی افزود: در هر جایی ممکن است افرادی فاسد وجود داشته باشند اما نباید این را به کل سیستم تعمیم داد و از کاه کوه بسازیم.

امام جمعه حاجی آباد گفت: زمان طاغوت فساد سیستماتیک و قانونی بود و مسوولین به خود حق می‌دادند اموال مردم را چپاول کنند اما امروز این گونه نیست.

وی اظهار داشت: عوامل اصلی پیروزی انقلاب یعنی وحدت، معنویت، پایبندی به ارزش‌های اسلامی، اطاعت و تبعیت از رهبری و مبارزه با فساد و تبعیض و اجرای عدالت و احترام‌گذاشتن به مردم را جدی بگیریم و پشت سر مقام معظم رهبری از استقلال و عزت و جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

مختاری، تهدیدات جارجی را بی تأثیر و خنثی دانست و خاطرنشان کرد: اگر تهدیدی از ناحیه خارجی وجود داشته باشد، جرأت اقدام آن نخواهد بود زیرا این دشمنان، ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس آزموده اند، مردم ما حرفشان این است رفع مشکلات برای همه باشد قابل تحمل است ولی تبعیض نه اگر قرار است دست دزد گوسفندان قطع بشود باید در مقابل چشم مردم گردن کسی که هزاران میلیارد اختلاس کرده است قطع بشود.

حجت الاسلام مختاری افزود: همان طور که رهبر عزیز فرمودند این مردم بصیر بین مشکلات و آنچه که امروز وظیفه ملی خود می دانند تفکیک قائل هستند و به پای انقلاب و نظام جانانه می ایستند و مسئولین هم بدانند گلایه مردم فساد و تبعیض است.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در جمع باشکوه مردم شهرستان در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن در حاجی آباد گفت : مردم شریف و ولایتمدار حاجی آباد بار دیگر به میدان آمدند تا ثابت کنند پشت سر رهبر عظیم الشان هستند .و حامی خون شهیدان خواهند بود.

جهانگیری افزود: 8 سال جنگ و بعد هم در عرصه های مختلفی گامهایی در جهت مقابله با انقلاب برداشتند اما قطعنا هیچ غلطی نتوانستند کنند وملت عزیز همچنان در برابر آنها ایستادگی می کنند.

خبرنگار پانا:آریان نجارزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار