نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در گفت و گو با پانا:

طبق پیش بینی رهبری،راهپیمایی امسال تماشایی رقم خورد

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: امروز توانستیم به وضوح ببینیم که طبق پیش بینی درست مقام معظم رهبری حضور مردم یک حضور پرشور بود که توانست راهپیمایی22بهمن امسال را تماشایی رقم بزند.

کد مطلب: ۷۱۱۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در راهپیمایی 22بهمن به خبرنگار پانا گفت:مردم به آرمان های خود پایبند و معتقد هستند و به امام خمینی(ره)،انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری باجان و دل اعتقاد دارند و باوجود گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب هنوز هم در زنده نگه داشتن یاد و خاطر پرشور عمل می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی درخصوص پیام حضور باشکوه ملت در راهپیمایی 22بهمن عنوان کرد:حضور مردم نشان می دهد که هم به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش داده اند و هم می خواهند که به دشمنان ایران و اسلام بفهمانند که هرچقدر توطئه ها و خیانت های آنان زیاد ترشود انسجام و وحدت داخلی مردم ایران نیز زیاد تر خواهد شد.

وی همچنین ابراز کرد:امروز می توانیم به وضوح ببینیم که طبق پیش بینی درست مقام معظم رهبری حضور مردم یک حضور پرشور بود که توانست راهپیمایی22بهمن امسال را تماشایی رقم بزند و به دشمنان خارجی معنای انسجام و وحدت را برساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار