حضور پرشور مردم هرمزگان در راهپیمایی 22 بهمن

مردم نقاط مختلف استان هرمزگان همزمان با چهلمین بهار انقلاب اسلامی با بصیرت و شور انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت و حماسه ای دیگر خلق کردند.

کد مطلب: ۷۱۱۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا هرمزگان، امروز 22بهمن‌ماه، همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شهرهای و بخش‌های مختلف استان هرمزگان مملو از حضور مردم دریادل و ولایتمدار بود.

دراین روز باشکوه، مردم بندرعباس با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22بهمن یکبار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

در راهپیمایی مردم بندرعباس نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی هرمزگان، استاندار و دیگر مدیران استانی همراه با اقشار مختلف مردم حضور داشتند. همچنین معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان سخنران ویژه امروز به ایراد سخن پرداخت.

ورزشکاران، کارگران و کارمندان، پرسنل شرکت‌های مختلف، دانش‌آموزان و دانشجویان در رده‌های مختلف سنی در این راهپیمایی حضور داشتند.

امروز، بار دیگر شعارهای «الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، مرگ بر ضدولایت فقیه» توسط مردم خونگرم جای جای استان زرخیز هرمزگان در آبهای خلیج‌فارس طنین‌انداز شد.

از دیگر ویژگی‌های راهپیمایی امروز می‌توان به رژه و حضور شناورهای مختلف صیادی، نظامی، قایق‌ها و جت اسکی‌ها و همچنین قایق‌های تک نفره و دونفره تیم‌های قایقرانی بندرعباس، برگزاری راهپیمایی اسکیت سواران، برگزاری ایستگاه های نقاشی و عکس انقلاب در حاشیه راهپیمایی اشاره کرد که با حضور خود حمایت همه‌جانبه را از نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار