شور و حال دانش‌آموزان در راهپیمایی 22 بهمن امسال

تهران (پانا) - دانش‌آموزان سراسر كشور در تمام مقاطع تحصیلی امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۷۱۱۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد

دانش‌آموزان تهرانی نيز از ساعات آغازین روز یکشنبه 22 بهمن ماه همراه با مردم و همزمان با سایر دانش‌آموزان کشور، در مسیرهای 9 گانه و با در دست داشتن پلاکارد های «مرگ بر آمریکا» و «ما فرزندان انقلابیم» حضور داشتند.

در آغازین ساعات راهپیمایی 22 بهمن در خیابان آزادی به سمت بزرگراه محمدعلي جناح حضور گروه‌های مختلف از دانش‌آموزان بسیجی دیده شد.

تفاوت حضور دانش‌آموزان با سایر اقشار مردم در این بود که آنها به طور منظم و در صفوف متحد در خیابان حاضر شدند و با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

یکی از دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در گفت‌وگو با پانا گفت: با حضور خود در این راهپیمایی با مقام عظمای ولایت تجدید بیعت خواهیم کرد و در راستای آرمان‌های شهدا و امام خمینی (ره) گام خواهیم برداشت.

وی با بیان اینکه در تمامی راهپیمایی‌ها حضور داشته است و در راهپیمایی‌های آینده هم شرکت خواهد کرد، ادامه داد: ما دانش‌آموزان بسیجی ایران همان‌طور که پدرانمان حافظ مرز جمهوری اسلامی ایران بودند، انزجار و تنفر از استکبار جهانی و پیر استعمارگر انگلیس را با صدای بلند اعلام می‌کنیم.

یکی دیگر از دانش‌آموزان در حالی که چهره خود را با پرچم ایران پوشانده بود با صدای بلند فریاد می‌زد: درست است که ما امام خمینی(ره) را ندیده‌ایم اما وظیفه ما این است که به پاس قدردانی از زحمات ایشان با درس خواندن و حضور در صحنه‌ها وظیف خود نسبت به انقلاب را انجام دهیم.

برخی از گروه‌های دانش‌آموزی نیز هنگام تردد در خیابان انقلاب دست در دست یکدیگر سرودهای انقلابی را نجوا می‌کردند.

غرفه فرهنگی سازمان دانش‌آموزی نیز در خیابان انقلاب برپاست و از ابتدای صبح میزبان دانش‌آموزان انقلابی بود. اين غرفه برنامه‌های متنوع فرهنگی را تا پایان راهپیمایی اجرا می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار