به مناسبت ایام الله دهه فجر؛

مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در رودان برگزار شد

مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب با حضور 400 دانش آموز عضو تشکیلات(پیشتازان دختر) سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش رودان، 21 بهمن ماه 96 در آموزشگاه فدک این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۱۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، حجت الاسلام رحمانی امام جمعه رودان با حضور در مانور یاوران انقلاب این شهرستان گفت: با نگاهی به تاریخ انقلاب می بینیم دانش آموزان تا زمان پیروزی نهایی در خط مقدم مبارزه حضور داشتند و در دوران بعد از انقلاب نیز پای آرمان‌های امام راحل ایستادند و در حفظ انقلاب تلاش کردند.

امام جمعه رودان بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب هر زمان که انقلاب به یاری مردم نیاز داشت، قشر فرهنگی جامعه حضور فعال داشتند. چه در سالهای 60 تا 62 در درگیری با منافقین و چه در دفاع مقدس دانش آموزان بودند که بعد از رهبری مهمترین نقش را در میدان مبارزه بر عهده داشتند که 35هزار شهید دانش آموز دلیل بر این ادعا است.

عبدالله عبدی بحرینی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودان نیز با حضور در این مانور هدف از برگزاری این مانور را آموزش و انتقال توانمندی ها به نسل چهارم انقلاب عنوان کرد و گفت: اجرای مانور سازمان دانش‌آموزی با حضور 400 دانش آموز پیشتاز دختر در آموزشگاه فدک رودان برگزار شد.

وی افزود: یاور انقلاب بودن یعنی این که یاورانی باشیم که قدردان انقلاب و ادامه دهنده راه شهدا باشیم و ما به دنبال به دست آوردن استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی بودیم و استقلالی نداشتیم به همین خاطر دیگران برای مردم و مسؤلان مملکتمان تصمیم می گرفتند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) عنوان کرد: شما دانش آموزان رهروان راستین این بانوی ممتاز جهان اسلام هستید و اگر ما دهه فاطمیه را داریم در مقابل قبری نا آشکار داریم که متاسفانه به خاطر زور حاکمان پنهان دفن شده و فرزندش باید بیاید و آن قبر را به ما نشان دهد تا مأمن عاشقان و شیفتگانش باشد.

محمد داوری، مسئول سازمان دانش آموزی رودان در این مانور بیان کرد: این مانور در قالب شش گروه؛ اصول کمک های اولیه، شیوه های چادر زنی، گره طناب، کوهنوردی، نظام جمع، حمل مصدوم، اطفاء حریق و آموزش مباحث خبری را به صورت عملی فرا می گیرند.

وی افزود: سپردن فعالیت ها به خود دانش آموزان از سیاست های سازمان دانش آموزی استان و شهرستان است، چرا که وقتی دانش آموزان خودشان مسئولیت کاری را بر عهده گیرند، ارتباط بیشتری با موضوع برقرار می کنند و درونی شدن این فرهنگ به نحو مطلوب تری شکل می گیرد.

داوری خاطر نشان کرد: این مانور با حضور مدیر سازمان دانش آموزی هرمزگان، امام جمعه رودان، معاون فرماندار شهرستان رودان، معاون پروشی و تربیت بدنی و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان، مربیان پیشتاز و دانش آموزان مصدوم حادثه دلخراش اتوبوس فرزانگان این شهرستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار