واکنش مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس به حاشیه‌های اخیر درباره امام موسی صدر

تهران (پانا) - مشاور امور بین الملل رئیس مجلس به اظهارات اخیر کاندیداهای دوره اول انتخابات ریاست جمهوری کشورمان در خصوص شهادت امام موسی صدر واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۷۱۱۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خانه ملت، امیرعبدالهیان در اظهاراتی با اشاره‌ای غیر مستقیم به برخی شایعات مطرح شده مبنی بر شهادت امام موسی صدر اظهارکرد: همچنان ادله‌ای متقن مبنی بر شهادت امام موسی صدر در دست نیست.

وی در خصوص دیگر مسائل مطرح شده پیرامون ارتباط امام موسی صدر با مسیحیان نیز یادآور شد: امام موسی صدر در رفتار سیاسی و انقلابی خود تصویر زیبایی از دین رحمانی اسلام ناب محمدی(ص) را به نسل موجود ارائه داد .

معاون پیشین وزیر امورخارجه کشورمان همچنین گفت: حضور مؤثر امام موسی صدر به عنوان مبلغ اصیل دین مبین اسلام تاثیر شگرفی بر وحدت ادیان در عرصه لبنان برجای گذاشت .

به گزارش پانا، روز پنجشنبه، خبرگزاری فارس در گفت‌وگوی با جلال‌الدین فارسی، کاندیدای انصرافی مشهور نخستین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان اتهاماتی را علیه امام موسی صدر مطرح کرده بود.

در این گفت‌وگو، فارسی مدعی می‌شود که امام موسی صدر توسط قذافی به شهادت می‌رسد و وی در جریان جزئیات آن بوده است.

این کاندیدای انصرافی نخستین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان همچنین می‌گوید که امام موسی صدر خواستار اتحاد با مسیحیان بوده و رابطه‌ای خوب با شاه داشته که به همین دلیل باید کشته میشده اما چون ارزش اینم مهم را نداشته، این اتفاق عملیاتی نمیشود اما بعدا قذافی این اقدام را انجام میدهد!

ساعاتی بعد از این اظهارات، مهدی فیروزان، خواهرزاده امام موسی صدر در گفت‌وگویی با همین خبرگزاری به اظهارات مطرح شده توسط فارسی واکنش نشان می‌دهد و ضمن ابراز تاسف بیان می‌کند که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی خود می‌دانند که چگونه با این فرد و اظهارتش برخورد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار