به مناسبت ایام ا... دهه فجر

جشن خودکار توسط دانش‌آموزان پیشتاز شهرستان شیروان برگزارشد

شیروان (پانا) - دانش‌آموزان پیشتاز کلاس سوم ابتدایی دبستان پسرانه بهار شیروان استان خراسان شمالی، جشن خودکار برگزار کردند.

کد مطلب: ۷۱۱۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد

دانش آموزان پسر کلاس سوم ابتدایی با برپایی جشن نوشتن مشق و تکالیف درسی خود را با استفاده از خودکار شروع کردند.این جشن که با مناسبت دهه فجر همزمان شده بود به صورت نمادین در دبستان پسرانه بهار شیروان برپاشد.هر یک از دانش آموزان یک مداد به دست گرفته و با آن جمله های زیبایی را نوشتند و آن را با هنر نقاشی رنگ آمیزی کردند ولحظاتی شاد و به یاد ماندنی برای خود در کنار نقاشی هایشان رقم زدند.

دانش آموزان پس از ۳سال نوشتن با مداد با ایجاد این نمایشگاه زیبای دست نوشته ها ثابت کردند که میتوانند به مرحله جدیدی از کسب علم و دانش راه پیدا کنند و این جمله ها برای سال های سال برای آنها به یادگار خواهد ماند.

بعد از برگزاری نمایشگاه نمونه خط دانش آموزان جشن با استقبال گرم و پرشور اولیا و دانش آموزان این آموزشگاه و همکاران و کارشناس آموزش ابتدایی برپا شد.

هما فولادی معلم دانش آموزان در این مراسم با تبریک دهه فجر اظهار داشت : با توجه به استعداد های خوب دانش آموزان تمام تلاش برای این است تا این دانش آموزان به کار های ابتکاری و تحقیقی و خلاقانه روی آورند و با اقدامات انجام شده بستر مناسبی برای تقویت روحیه خود باوری و خلاقیت در میان دانش آموزان فراهم شده و معلمان نیز به کار های خلاقانه دانش آموزان توجه ویژه ای خواهند کرد.

جشن با نام و یاد خدا شروع شده، اجرای تلاوت قرآن کریم توسط دانش آموزان، سرودی به مناسبت دهه فجر«ای ایران، خواندن آیت الکرسی دست جمعی، اجرای سرود گروهی «گفتم چشم»با موضوع احترام به بزرگتر ها، اجرای سرود خداحافظی با مداد، صحبت های مفید و موثر رحیمی کارشناس مقطع ابتدایی اداره آموزش و پرورش منطقه از جمله برنامه های این مراسم بود.

در پایان این معلم خوش ذوق با دادن هدیه ای به همراه خودکار دانش آموزانش را به مرحله جدیدی از زندگی شان راهنمایی کرد

تک تک دانش آموزان از اینکه می توانستند برای نوشتن از خودکار استفاده کنند بسیار شاد و خوشحال بودند از همراهی پدر و مادر ،مسئولین مدرسه و معلم خوبشان بسیار سپاس گزاری کردند.

شیروان خبرنگار پانا :یاسین مینا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار