مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

نگهداری بیش از یک هزار سند تاریخی در موزه آموزش و پرورش استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دبیرستان صفوی اردبیل بعنوان موزه آموزش و پرورش استان انتخاب شده و بیش از یک هزار اسناد تاریخی مربوط به آموزش و پرورش در این محل نگهداری می شود.

کد مطلب: ۷۱۰۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد

احمد ناصری در آئین افتتاح کتابخانه عمومی مشارکتی فرهنگیان اردبیل افزود: نیاز به وجود موزه آموزش و پرورش در این استان به شدت احساس می شد و محل این موزه انتخاب شده و در مرحله انجام مقدمات لازم برای جایگزینی اسناد می باشد .
وی با اشاره به آغاز فعالیت کتابخانه عمومی و مشارکتی فرهنگیان اردبیل گفت: در این کتابخانه واحدهای پژوهشی ، مشاوره ، انجمن های عملی و کتابخانه تخصصی فرهنگیان دایر و فعالیت خواهد داشت .
ناصری بیان کرد: این کتابخانه با همکاری کتابخانه های عمومی استان فعالیت خود را شروع کرده و در آینده نزدیک قرائت خانه نیز در این کتابخانه دایر می شود .
وی توجه به کتاب و کتابخوانی را در توسعه جامعه موثر دانست و گفت: کشور ما به لحاظ سرانه مطالعه در رتبه پایینی قرار دارد که امید می رود با فرهنگ سازی مطالعه در بین دانش آموزان سرانه مطالعه در آینده بیشتر از این باشد .
ناصری با اشاره به نقش معلمان در گرایش دانش آموزان به کتاب و کتابخوانی گفت: معلمان با نحوه آموزش های صحیح و برخورد اصولی با دانش آموزان می توانند در سوق دادن آنها به مطالعه موثر باشند .
وی ادامه داد: معلمان نیز برای ارائه آموزش های با کیفیت به دانش آموزان باید از دغدغه های معیشتی و مشکلات فکری رها باشند تا مسیر آموزش را به نحوه شایسته ای به پیش برند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار