برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 58 نقطه گیلان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، از گیلانیان غیور و همیشه در صحنه دعوت کرد تا با حضور پرشور و وحدت‌بخش خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، برگ زرین دیگری بر صحیفه انقلاب اسلامی بیفزایند و یادآور شد: راهپیمایی 22 بهمن در 58 نقطه استان گیلان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۷۱۰۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، با گرامیداشت ایام الله سی ونهمین فجر انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: مردم خداجو و انقلابی ایران در 22 بهمن‌ماه سال 1357 با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت مردمی مبتنی بر دین مبین اسلام، حول محور ولایت فقیه متحد شدند و حکومت طاغوتی و فاسد پهلوی را سرنگون کردند.

وی اندیشه‌ قرآنی و عاشورایی امام خمینی(ره) را زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی و به ‌ثمر نشستن مبارزه طولانی مدت ملت ایران دانست و افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام پایه‌های حکومت استکبار جهانی و شاهان مستبد و خودفرخته را لرزاند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، از انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک موهبت الهی یاد کرد که با هدایت‌های پیامبرگونه امام خمینی(ره) به ثمر رسید و گفت: انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای مردم ایران به ارمغان آورد و منافع کشورهای استعمارگر شرق و غرب را در کشور به مخاطره انداخت.

حجت الاسلام اشجری، با بیان اینکه انقلاب آوازه آزادی‌خواهی و روحیه انقلابی مردم ایران را در سی‌ونهمین سال عمر پربارش در سراسر دنیا پیچانده است، تصریح کرد: امروز نهضت خمینی کبیر بارقه امید تشکیل حکومت جهانی حضرت ولی‌ عصر(عج) را در دل عدالت‌طلبان جهان تابانده است.

وی با اشاره به تعبیر امام راحل مبنی بر اینکه «انقلاب اسلامی ایران انفجار نور بود»، عنوان کرد: انقلاب نوری آسمانی است که با گذشت 39 سال از عمر با برکت آن گستره گیتی را فرا گرفته و آرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی را به کشورهای مسلمان منطقه و آزادی‌خواهان جهان صادر کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران روحی دوباره به نهضت‌های رهایی‌بخش جهان بخشید و مبارزه علیه استکبار جهانی و استعمار غرب، با الهام از انقلاب اسلامی و آموزه‌های دینی را در دل ها زنده کرد.

حجت الاسلام اشجری، انقلاب اسلامی را معجزه الهی دانست و متذکر شد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و درهم پیچیدن طومار 2500 ساله رژیم شاهنشاهی، بساط پادشاهان مستبد، خودکامه و وابسته به غرب را برچید و مردم مسلمان ایران را بر سرنوشت خویش حاکم ساخت.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچم مبارزه با استکبار جهانی را به تاسی از نهضت اباعبداالله الحسین(ع) برافراشته است، خاطرنشان کرد: انقلاب، اسلام ناب محمدی(ص) را به عنوان تنها ناجی و یگانه طریق رهایی‌بخش ملت‌ها معرفی می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، ابراز امیدواری کرد: ملت شریف ایران یک بار دیگر با حضور پرشور و شعور خود در مراسم سی‌و‌نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ثابت می کنند که همچون گذشته در سایه هدایت داهیانه و درایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون کوهی استوار در برابر نفوذ، هجمه‌ها و دسیسه‌های شوم دشمنان قسم‌خورده نظام استوار و ثابت‌قدم ایستاده و تا آخرین نفس از یادگار گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا پاسداری خواهند کرد.

حجت الاسلام اشجری، از گیلانیان غیور و همیشه در صحنه دعوت کرد تا با حضور پرشور و وحدت‌بخش خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، برگ زرین دیگری بر صحیفه انقلاب اسلامی بیفزایند و یادآور شد: راهپیمایی 22 بهمن در 58 نقطه استان گیلان از مبادی پنچ گانه به سوی میدان شهدای ذهاب(شهرداری) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آغاز راهپیمایی در شهر رشت راس ساعت 9 صبح خواهد بود، گفت: آیت‌الله حسینی بوشهری، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت قم سخنران مراسم یوم الله 22 بهمن در مرکز استان می باشد.

مسیرهای راهپیمایی در شهر رشت بدین شرح است:

مسیر شماره یک: سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، چهار راه قدس، خیابان مطهری، میدان بسیج، خیابان شریعتی و میدان شهدای ذهاب.

مسیر شماره دو: ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، چهار راه قدس، خیابان امام خمینی(ره) و میدان شهدای ذهاب.

مسیر شماره سه: میدان شهید انصاری، خیابان سعدی و میدان شهدای ذهاب.

مسیر شماره چهار: مسجد جامع کاسه فروشان، خیابان شهید مطهری، میدان بسیج، خیابان شریعتی و میدان شهدای ذهاب.

و مسیر شماره پنج: بقعه دانای علی، خیابان طالقانی، خیابان علم الهدی و میدان شهدای ذهاب.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار