افتتاح آسانسور 2 دستگاه پل عابر پیاده در شهر زنجان

زنجان (پانا) - همزمان با ایام الله دهه فجر برای رفاه خاطر شهروندان به ویژه بیماران آسانسورهای 2 دستگاه پل عابر پیاده شهر زنجان 22 بهمن امسال با اعتبار 820 میلیون تومان افتتاح می شود.

کد مطلب: ۷۱۰۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زنجان ، مدیر مهندسی ایمنی و ترافیک شهرداری زنجان گفت: برای رفاه آسایش شهروندان پل های های عابر پیاده واقع در بیمارستان ولی عصر(عج) و مرکز آموزشی درمانی آیت الله موسوی زنجان برقی و مجهز به آسانسور شدند که پل میدان روزبه زنجان هم اکنون مراحل اماده ساز ی خود را طی می کند که طی سال آینده به بهره برداری می رسد..

سمانه شاددل اظهار کرد: مکانیزاسیون تمامی پل های عابر پیاده هزینه زیادی را در بر می گیرد و با توجه به محدویت منابع مالی انجام این کار از توان شهرداری خارج است.

این مقام مسئول افزود: ورود بخش خصوصی می تواند به تسریع کارها و طی فرآیند های لازم در این بخش کمک فراوانی کند و تحقق آن از ابعاد گوناگون اثر بخشی بهتری دارد..

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری زنجان ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته 15 پل عابر پیاده جدید در شهر زنجان از طریق تهاتر تبلیغاتی و بخش خصوصی واگذارخواهد شد و این کار پس از اخذ مجوز های لازم و انتشار و فراخوان انجام می شود..

وی خاطر نشان کرد: برای احداث یک پل عابر پیاده 350 میلیون تومان مورد نیاز است وبررسی ها ی انجام گرفته نشان می دهد در نقاط مختلف شهر زنجان این پل ها ایجاد شده اما شهروندان استقبال چندانی ندارند و این موضوع دلایل متعددی دارد.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری زنجان خاطر نشان کرد: پل های عابر پیاده برای ایمنی آمد و شد و حفظ جان شهروندان نصب و راه اندازی شده که متاسفانه بیشتر مردم به این موضوع توجه نمی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار