با حضور استاندار البرز و قائم مقام وزیر راه در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انجام شد؛

افتتاح ۱۲ طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی شهرجدید هشتگرد با اعتبار ۱۱۲ میلیارد تومان

با حضور استاندار البرز و معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید، ۱۲ طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی با اعتبار ۱۱۲ میلیارد تومان در شهر جدید هشتگرد، به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۷۱۰۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، در هفتمین روز از برنامه های دهه فجر در مراسمی با حضور محمد علی نجفی و حبیب الله طاهر خانی، پس از ادای احترام در مزارشهدای گمنام شهرجدید هشتگرد، طرح های عمرانی، فرهنگی و ورزشی شامل؛ کلانتری فاز ۷ و کلنگ احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان بر زمین زده شد.

در ادامه زمین چمن ورزشی مصنوعی با اعتبار ۳۷۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

همچنین امروز ۱۰۶۱ واحد مسکن مهر که اغلب این واحد ها از نظر امکانات زیر بنایی و رو بنایی تکمیل شده به متقاضیان واگذار گردید.

تعداد کل واحد های مسکونی در شهر جدید هشتگرد ۴۹هزار و ۷۶۷ است و تاکنون ۱۴ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی تحویل متقاضیان در شهر جدید هشتگرد شده است.

تعداد واحد های مسکن مهر که تاکنون در شهر جدید افتتاح شده ۲۵ هزار و ۷۸۷ واحد اعلام می باشد که برای طرح های مذکور ۵ مدرسه ساخته شده و ۶ مدرسه در حال ساخت قرار دارد.

صبح امروز، ۱۲ طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی با حضور استاندار البرز و قائم مقام وزیر راه با اعتبار ۱۱۲ میلیارد تومان در شهر جدید هشتگرد به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار