مدیرکل آموزش‌ و پرورش هرمزگان: راه شهدا ضامن استقلال و عزت کشور است

بندرعباس (پانا) - مدیرکل آموزش‌ و پرورش هرمزگان حرکت در مسیر آرمان‌های شهدا را ضامن استقلال و عزت کشور دانست و تکریم فرزندان شهدا را نیز وظیفه هر ایرانی مسلمان برشمرد.

کد مطلب: ۷۱۰۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد

دانش هاشمی‌پور در دیدار و تجلیل از فرزندان شهدا، معصومه مریدی فرزند شهید مریدی شاغل در دبستان پالایشگاه وسمیرا ایروش فرزند شهید ایروش شاغل در هنرستان نمونه فنی خلیج فارس ناحیه یک، با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: در آستانه دهه چهارم انقلاب، ایران عزیز سربلند و عزتمند در عرصه های مختلف به عنوان کشوری توسعه یافته در جهان صاحب نام است که بدون تردید این جایگاه مرهون خون شهداست که با نثار خون خود استقلال کشور و رشد و توسعه کشور را تضمین کردند.

وی ادامه داد: وظیفه هر ایرانی است که پاسدار خون شهدا باشد چرا که آرامش و امنیت و استقلال کشور ضامن این مهم است و به برکت خون این عزیزان، ایران اسلامی در منطقه دارای امنیت و آرامش مثال زدنی است.

به گفته وی، آموزش و پرورش هرمزگان فرزندان شهدا را سرمایه معنوی خود می داند و تکریم این عزیزان سرلوحه همه امور است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: ایام دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام شهدا بر پیروی از آرمانهای انقلاب تاکید کنیم و به جهانیان اعلام نماییم که ملت رشید و غیور ایران اسلامی همچنان به ارزشهای انقلاب تحت رهبری مقام معظم رهبری وفادار هستند و با جان و دل از حریم ولایت و رهبری دفاع می کنند.

هاشمی پور در ادامه با برشمردن بخشی از دستاوردهای آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: دولت برآمده از رای مردم با نگاه عالمانه و درایت و تدبیر، مسیر توسعه آموزش و پرورش را به خوبی فراهم کرده است و نوید بخش فردایی روشن برای آینده کشور است.

وی اضافه کرد: با وجود برخی تنگناها، رشد شاخص های نظام تعلیم و تربیت در استان هرمزگان با هدفگذاری مبتنی بر برنامه و بر پایه ی سند تحول بنیادین چشمگیر است و دستاوردهای درخشانی را برای استان به همراه داشته است.

وی همچنین گفت: علاوه بر دیدار با فرزندان شهدا، در این ایام الله با خانواده شهدا نیز دیدار داشتیم و اعتقاد داریم تکریم این عزیزان باید یک وظیفه ی مستمر باشد چراکه این سرمایه های ارزشمند حق بزرگی بر گردن ملت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار