رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد: جمهوری اسلامی متعلق به مردم است نه مسئولان

تهران (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر تهران می‌گوید جمهوری اسلامی متعلق به مردم است و نه مسئولان و ملت ایران، انقلاب را متعلق به خود می‌دانند و عملکرد و اشتباهات و کاستی‌های برخی دستگاه‌ها و مسئولان عامل بی‌تفاوتی مردم نسبت به سرنوشت خود و تنها گذاشتن ایران در برابر تهدیدات نخواهد شد.

کد مطلب: ۷۱۰۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در چهل و چهارمین جلسه شورا گفت: در آستانه سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و اقشار مختلف مردم، برای گرامیداشت این حماسه ماندگار با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، یاد شهیدان انقلاب و مجاهدان راه استقلال و آزادی کشور را زنده می‌کنند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در ماه‌های اخیر شاهد بودیم موج سنگینی از تبلیغات در رسانه‌های بیگانه و شبکه‌های مجازی برای ایجاد یاس و القای ناامیدی به مردم و جدا کردن آنها از انقلاب ایجاد شده است که البته پدیده جدیدی نیست اما به‌دلیل شرایط اقتصادی و برخی نارضایتی‌های اجتماعی، این موج سنگین‌تر از گذشته شده است.

وی ادامه داد: این در شرایطی است که بیگانگان با هدف تضعیف پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی و افزایش تاثیر تهدیدات و تحریم‌های خود به این فضا دامن می‌زنند، در حالیکه مردم ایران طی 40 سال گذشته با حمایت بی‌دریغ و ایثارگرانه خود از انقلاب توانستند از تهدیدات بی‌سابقه‌ای نظیر خطر تجزیه کشور در ابتدای انقلاب و حمله ارتش بعثی عراق جهت جدا کردن بخشی از خاک ایران عبور کردند، این بار نیز به عهد خود با شهیدان عمل میکنند.

هاشمی تصریح کرد: ملت ایران، انقلاب را متعلق به خود می‌دانند و عملکرد و اشتباهات و کاستی‌های برخی دستگاه‌ها ومسئولان عامل بی تفاوتی مردم نسبت به سرنوشت خود و تنها گذاشتن ایران در برابر تهدیدات نخواهد شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی متعلق به مردم است و نه مسئولان، و مسئولان اگر اعتبار و آبرویی دارند آن را از مردم وام گرفته اند، از ابتدای انقلاب مسئولان ارشد نظام بویژه امام خمینی و یاران نزدیکشان همچون شهیدان مطهری، بهشتی ، باهنر ، رجایی ، آیت الله هاشمی رفسنجانی و مقام معظم رهبری همواره بر نقش بی‌بدیل مردم در نظام تاکید داشته‌اند و هرگاه مسئولی با قصور و تقصیر نسبت به مردم‌، قصد استفاده شخصی وجناحی از انقلاب و نظام را داشته است، سرانجام توسط دریایی بیکران ملت ایران تصفیه شده و همچون کفی از امواج زلال مردم، جدا شده است.

رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تهران،ری و تجریش روز 22 بهمن ماه ، همراه سایر اقشار مردم خونگرم و شریف تهران در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت می‌‌کنند تا با تجدید عهد با شهدا و امام شهدا، بار دیگر همراهی خود با ایران اسلامی را در برابر همه تهدیدات پیمان ببندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار