حمل موادمخدر به وسیله همسر و کودک 5 ساله

خبرگزاری پانا: سوداگر مرگ در زنجان كه همسر و كودك 5 ساله خود را برای قاچاق مواد مخدر به خدمت گرفته بود دستگیر و از این باند خانوادگی سه كیلو تریاك كشف شد.

کد مطلب: ۷۱۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرگرد مختار شیر محمدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در توضیح این خبر گفت : مدتی قبل ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان در جریان فعالیت یك سوداگر مرگ قرار گرفتند.

وی افزود : ماموران در تحقیقات خود دریافتند این فرد دارای یك همسر و فرزندی 5 ساله بوده و برای اینكه شناسایی نشود هر از چند گاهی به همراه خانوده خود در پوشش مسافرت خانوادگی به استان البرز عزیمت و مواد مخدر را به زنجان منتقل می كرد.

شیر محمدی با بیان اینكه این متهم قبلا نیز به اتهام حمل مواد مخدر دستگیر شده بود گفت : روز گذشته ماموران دریافتند كه وی قصد دارد مقداری مواد مخدر را از استان البرز به زنجان منتقل كند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینكه متهم به صورت نامحسوس زیر نظر پلیس قرار داشت تاكید كرد : ماموران در عوارضی زنجان- قزوین مستقر و متهم را كه با یك دستگاه سواری نیسان به همراه همسر و كودك 5 ساله اش در تردد بود دستگیر كردند.

وی با اعلام اینكه در بازرسی از خودرو این متهم 3 كیلو تریاك كشف شد گفت : متهم به مراجع قضایی معرفی و از آْن طریق روانه زندان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار