شهردار اردبیل:

مرکز مطالعه و برنامه ریزی شهری در اردبیل افتتاح می شود

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل از افتتاح مرکز مطالعه و برنامه‌ریزی شهری در اردبیل خبر داد و گفت: این مرکز با روش های پژوهشی و مطالعاتی، به عنوان پشتیبان فکری اقدامات شهرداری اردبیل عمل خواهد کرد.

کد مطلب: ۷۰۹۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد

حمید لطف اللهیان در جلسه شورای پژوهش و مطالعات شهری اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته اقدامات و برنامه های اجرایی شهرداری اردبیل همواره با خلاء پژوهش و مطالعات علمی همراه بوده است، اما امروز این اقدامات با شناسایی ایده‌های خلاق، بار علمی گرفته و مدیریت شهری عجین با علم و پژوهش می شود .

وی با بیان اینکه شهرداری اردبیل یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است و تمامی تلاش خود را به نهادینه نمودن این گفتمان به کار خواهد گرفت، افزود: با راه‌اندازی مرکزی منسجم، فعال و پویا با عنوان مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهری، اقدامات شهرداری اردبیل رنگ و بویی پژوهشی گرفته و می‌تواند در مدیریت شهری تاثیرگذار باشد .

شهردار اردبیل به استقبال اعضای جدید شورا و مصمم بودن آن ها در راه اندازی این مرکز اشاره کرد و افزود: داشتن چنین تفکر پژوهش محور و پشتبانی شهرداری اردبیل در شناسایی نیازهای شهروندان و در اولویت اجرا قرار دادن این نیازها، اقدامی شایسته و قابل تقدیر است .
لطف اللهیان با بیان این که زیر ساخت های اولیه برای راه اندازی این مرکز فراهم است گفت: نگاه پژوهشی و مطالعاتی در اجرای طرح های شهرداری ، باعث شناسایی ایده های خلاق و نوین و بهبود روش ها شده و برگزاری استارت آپ ها، جشنواره ها و همایش ها در حوزه مطالعات شهری، بالطبع این مرکز را تبدیل به یکی از قوی ترین مراکز پژوهشی اردبیل خواهد کرد .
شهردار اردبیل تشریح کرد: اجرای کیفی پروژه‌های عمرانی و تسریع در انجام آن ها اثر بخش نمودن این طرح‌ها را به دنبال خواهد داشت و هماهنگی، نظارت، برنامه‌ریزی، ارزیابی و تحقق طرح‌های مطالعاتی، با مشارکت جامعه علمی و دانشگاهی و جذب نخبگان و تعامل با صاحب نظران و فرهیختگان محققان و پژوهشگران از اهداف اصلی راه اندازی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهری است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار