جانشین معاون خدمات شهری شهردار تبریز خبر داد:

حذف باکس های زباله و صندوق صدقات از میادین و تقاطع های شهر تبریز

جانشین معاون خدمات شهری شهردار تبریز از پاکسازی زواید بصری و غیر ضروری در میادین، تقاطع ها و مسیر های اصلی محورهای گردشگری تبریز خبر داد و گفت: ضرورت دارد آمادگی شهرداری تبریز برای میزبانی گردشگران و زیبایی هر چه بیشتر در ویترین شهر نیز نمود داشته باشد.

کد مطلب: ۷۰۹۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد

یوسف قوام لاله افزود: طبق صورت جلسه فرمانداری تبریز صندوق های صدقات نیز در معابر با فاصه 200 متر از هم با حضور نمایندگان چهار متولی حمایتی نصب خواهند شد.

قوام لاله تصریح کرد: حذف زواید بصری گام اول زیباسازی میادین و تقاطع های سطح شهر است و در ادامه با نورپردازی و نصب المان های موضوعی چهره متفاوتی را به تبریز خواهیم بخشید.

وی با اشاره به اینکه حدود هشتاد روز از اجرای طرح جامع زیباسازی و خدماتی "گوزل تبریزیم" سپری شده است، افزود: ویژگی ضربتی این طرح در کنار برنامه ریزی های مستمر عامل اصلی انسجام بیشتر در اجرای خدمات شهری محسوب می شود.

قوام لاله اظهار داشت: ارزیابی عملکرد مناطق دهگانه تبریز در گام نخست اجرای طرح های خدمات شهری تبریز نیز به طور همزمان صورت گرفت و طی هشتاد روز اخیر شهرداری منطقه هفت تبریز رتبه نخست را به خود اختصاص داد و ایجاد رقابت در بین مناطق توانست تاثیر زیادی در تسریع عملیات داشته باشد.

جانشین معاون خدمات شهری شهردار تبریز متذکر شد: اجرای طرح گوزل تبریزیم وارد مرحله ناحیه محوری شده است و در محلات تبریز در حال اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار