مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهلران :

اردوی راهیان نور دانش آموزی یکی از روش های تاثیر گذار برای تربیت و تعالی دانش آموزان محسوب می شود

در این اردو ۱۱۶ دانش آموز پایه دهم متوسطه دوم، با سرپرستی ۸ نفر از مدیران، معاونین و دبیران درس آمادگی دفاعی سه دبیرستان متوسطه دوم مدرس، باقرالعلوم (ع) و امام خمینی (ره)، راهی مناطق عملیاتی شدند.

کد مطلب: ۷۰۹۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، همزمان با سالروز ورود حضرت امام (ره) به کشورمان در سال ۱۳۵۷ و آغازین روز دهه ی مبارک فجر، در راستای گرامیداشت و انتقال ارزش های ایثار و شهادت به دانش آموزان، طی اقدامی هماهنگ با سپاه پاسداران ناحیه ی دهلران و آموزش و پرورش شهرستان ، اعزام اردوی راهیان نور به یادمان های دفاع مقدس شرهانی و فتح المبین انجام گردید .

موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان در این خصوص اظهار داشتند : راهیان نور دانش آموزی یکی از روش های تاثیر گذار برای تربیت و تعالی دانش آموزان محسوب می شود .

وی گفت: هدف اصلی اردوهای راهیان نور دانش آموزی، آشنا کردن دانش آموزان با ایثار و گذشت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و نیاز است که دانش آموزان به عنوان نسل های امروزی، پرده از اسرار و رازهای دوران دفاع مقدس بردارند و لازمه آن، حضور در مناطق جنگی است .

ایشان افزودند : در این اردو ۱۱۶ دانش آموز پایه دهم متوسطه دوم ، با سرپرستی ۸ نفر از مدیران، معاونین و دبیران درس آمادگی دفاعی سه دبیرستان متوسطه دوم مدرس، باقرالعلوم (ع) و امام خمینی (ره)، با ۴ دستگاه اتوبوس و با برگزاری مراسم بدرقه ایی باشکوه، با حضور امام جمعه شهرستان ، فرمانده ی سپاه ناحیه ی دهلران ، معاون سیاسی فرماندار ، مسوول بسیج دانش آموزی و معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش، و با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه، به یادمان های دفاع مقدس اعزام شدند .

در این اردو موسوی مدیر، معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان دهلران، خود نیز، دانش آموزان را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار