از سوی سفارت ژاپن صورت گرفت:

4 دستگاه همودیالیز به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اهداء شد

یاسوج (پانا) - آیین بهره برداری از 4 دستگاه همودیالیز در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با حضور نماینده سفارت ژاپن برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۹۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد

سید نجم الدین فاطمی زاده، نماینده سفارت ژاپن بهره برداری از این دستگاه ها را کمک کوچکی از طرف این سفارت به بیمارستان عنوان کرد و گفت: سفارت ژاپن آمادگی کامل برای همکاری و مساعدت بیشتر با این بیمارستان را دارد که امیدواریم در سال های آتی این همکاری ایجاد شده و شاهد کمک های سفارت ژاپن به بخش های مختلف این بیمارستان باشیم .
وی افزود: این کمک ها بدون هیچگونه چشم داشتی به مردم محروم استان اهداء شده است و امیدواریم روزی شاهد رفع محرومیت در این استان باشیم .
همچنین «دکتر غلامعباس سبز»، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: می توان امیدوار بود با مساعدت سفارت ژاپن و مجمع خیرین سلامت شاهد کمک های ارزنده به سایر واحدهای بیمارستانی باشیم و بگونه ای که بخش های خصوصی، خیرین و سایر کمک های مردم نهاد در کنار دولت بتوانند تجهیزات پزشکی با کیفیت در امر خدمات رسانی به بیماران را در اختیار آنان قرار دهند .
کیا جاوید، مدیر بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در آئین بهره برداری از دستگاه های همودیالیز اهدایی سفارت ژاپن ضمن ارج نهادن به این کار ارزشمند، گفت: در بخش دیالیز این بیمارستان با وجود 16دستگاه همودیالیز، از شنبه تا چهارشنبه در دو شیفیت صبح و عصر به بیماران دیالیزی خدمات رسانی می شود .
وی افزود: میانگین روزانه مراجعین به این بخش روزانه 30بیمار و ماهانه با احتساب بیماران مهمان و سرپایی در ماه حدود 850 بیمار دیالیزی است .
جاوید اضافه کرد: در بخش همودیالیز دو پزشک نفرولوژی و هشت نفر پرسنل به بیماران ارائه خدمت می کنند که ضریب اشغال تخت در این بخش را 100 درصد است .
این آیین صبح امروز با حضور نماینده سفارت کشور ژاپن، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان، رئیس مجمع خیرین سلامت استان، مدیر بیمارستان شهید بهشتی یاسوج و جمعی از مسئولین برگزار شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار