تجدید میثاق مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با آرمان های امام راحل

تهران (پانا) - مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه خانواده معزز شهدا و ایثارگران و خادمان آنان در بنیاد شهید، با حضور در مرقد امام راحل با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۷۰۹۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، این آیین با حضور سید منصور میرمرادی معاونت توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران، نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران به همراه خانواده معزز شهدا ، ایثارگران و خادمان آنان در حرم مطهرامام خمینی (ره) برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین، ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

معاونت توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه این آیین اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان برای تحقق نظام اسلامی تلاش های زیادی کردند و بعد از انقلاب نیز برای حفظ این مرزو بوم از تمامی هست و نیست خود گذشتند و همچنان با محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور پا به پای دولت پیش می روند.

سید منصور میرمرادی با اشاره براین فرموده امام که حفظ نظام از اوجب واجبات است، افزود: ایثارگران و جانبازان با پیروی از ولایت فقیه همچنان در جهت حفظ نظام تلاش می کنند.

وی اقتدار و عزت ایران اسلامی را مرهون تلاش ها و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران دانست و گفت: اگر امروز کشورهای منطقه از قدرت ما می ترسند مرهون تلاش های ایثارگران و اندیشه های امام است.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار