بخش رادیولوژی فک و صورت و ارتوپدی فنی درمانگاه فرهنگیان راه اندازی شد .

در چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ؛ بخش رادیولوژی فک و صورت و ارتوپدی فنی درمانگاه فرهنگیان راه اندازی شد

کد مطلب: ۷۰۹۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ، خدانظر دریکوند در آئین افتتاح این بخش ها ، خدمات رسانی به فرهنگیان و توسعه خدمات درمانی و بهداشتی را اولویت مهم آموزش و پرورش در حوزه سلامت و درمان برشمردو افزود : تلاش می شود تا زیر ساخت های درمانگاه فرهنگیان به عنوان یک مرجع درمانی و پزشکی توسعه پیدا کند و امکانات و تجهیزات این درمانگاه جوابگوی نیازهای همکاران فرهنگی باشد .

وی خدمات قابل ارائه را در بخش رادیولوژی فک و صورت شامل پانورکس ،سفالوگرام ،پری اپیکال و پایتوینگ عنوان کردو ادامه داد : در بخش ارتوپدی فنی هم در زمینه پروتز اندام های فوقانی و تحتانی ، اسپلینت اندام فوقانی ؛ارتز اندام تحتانی ، کمربندهای ستون فقرات و کولارهای گردنی ؛ انواع کفش و کفی طبی و پروتزهای زیبایی به فرهنگیان و عموم مردم خدمات ارائه می شود .

دریکوند در پایان آماری از پذیرش درمانگاه فرهنگیان را در سال 96 ارائه داد و افزود : 86هزارو 991 نفر در سال جاری پذیرش شده که از این تعداد 48هزارو 39نفر در بخش پزشک عمومی و 12هزارو 838نفر هم در بخش های تخصصی بوده اند .

وی در پایان تاکید کرد : در درمانگاه فرهنگیان علاوه بر این بخش ها ؛ بخش قلب و عروق ؛ مغزو اعصاب ؛ چشم پزشکی ، اپتومتری، فیزیوتراپی و ....... فعالیت دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار