بازدید استاندار تهران از کارخانه لوله و ماشین سازی ایران در چهاردانگه

چهاردانگه (پانا)-استاندار تهران به همراه فرماندار اسلامشهر و امام جمعه چهاردانگه از خط تولید شرکت لوله و ماشین سازی ایران در چهاردانگه بازدید کردند.

کد مطلب: ۷۰۹۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، محمدرضا بابایی مدیر عامل شرکت لوله و ماشین سازی ایران بعد از بازدیدی که از خط تولید کارخانه انجام شد، گزارشی از عملکرد سالانه کارخانه به حاضرین داد .

در ادامه مقیمی استاندار تهران در سخنان خود بیان کرد: کارخانه لوله و ماشین سازی ایران نزدیک به ۶۲ سال پیش ایجاد شده و تولید لوله های چدنی انتقال آب را بر عهده داشته است .

وی در ادامه افزود: در طی چند سال گذشته به دلیل وجود مشکلات مالی کارخانه یک مقدار افت تولید را پیدا می کند که خوشبختانه اخیرا مدیریت، مهندسیین ، تکنسین ها و کارگران برنامه هایی را طراحی کرده که تولید نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده است .

استاندار تهران گفت: بازدیدی که از خط تولید داشتیم بیانگر این بوده که تمامی عوامل، به خوبی کارخانه را مدیریت کرده و از آن حفاظت می‌کنند .

مقیمی خاطرنشان کرد: خط توسعه که دومین خط این کارخانه است، در شهرک شمس آباد فعال شده و امیدواریم این دو کارخانه کمک فراوانی به آبرسانی شهر ها و شهرستانهای تهران انجام بدهند.

/خبرنگار:امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار