فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش پارسیان:

توسعه هر جامعه ای در سایه ارتقا آموزش و پرورش است

فرماندار شهرستان پارسیان گفت: توسعه و پیشرفت هر جامعه ای در سایه ارتقا آموزش و پرورش حاصل خواهد شد ومديران دغدغه آموزش را اولويت برنامه‌كاری خود بگذارند.

کد مطلب: ۷۰۹۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، محمد رادمهر در نشست شورای آموزش‌ و پرورش، اظهار کرد: باید مسؤولان، شوراها و شهرداران نسبت به مدارس احساس مسؤولیت کرده و مسائل و مشکلات بخش آموزشی را برطرف کنند و آموزش‌وپرورش را در امر تعلیم و تربیت همراهی نموده و در اجرای برنامه های آموزش‌وپرورش همسو و همگام باشند .

وی با اشاره به ‌اینکه یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌کاری خود را ارتقاء سطح آموزش شهرستان برشمرد، افزود: باید با همدلی، قطار پیشرفت و ارتقاء سطح دانش در آموزش‌وپرورش را هرچه زودتر و با سرعت بیشتری حرکت دهیم.

فرماندار شهرستان پارسیان در ادامه مدارس هیات امنایی را یکی از مظاهر مشارکت مردم در امر آموزش و پروش دانست و تاکیدکرد: پس از کار کارشناسی مدارسی که شرایط دارند به هیات امنایی تغییر یابند.

وی همچنین نسبت به تغییر کاربری فضاهای آموزشی که موقعیت تجاری دارند اشاره وتصریح کرد: باید طبق نظام آموزشی و در چارچوب قانون گام برداریم و با درایت و کار کارشناسی و نگاه به‌آینده از فرصت‌ها و پتانسیل شهرستان به نفع دانش‌آموزان و آیندگان استفاده بهینه شود.

رییس شورای آموزش و پرورش پارسیان کسب رتبه عالی توسط آموزش و پرورش در ارزیابی پروژه مهر در استان را به مدیریت و همه فرهنگیان تبریک گفت و از تلاش مجموعه آموزش و پرورش به ویژه مدیر دستگاه تشکر و قدردانی کرد.

مدیر آموزش و پرورش پارسیان نیز از همراهی و حمایت مسوولین، اولیا، همکاران و خیرین تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: حاصل این وفاق و همدلی عوامل اثر گذار کسب رتبه عالی در ارزیابی پروژه مهر 96 در بین 22 منطقه آموزشی شد. مسعود مهرانی با بیان اینکه سال گذشته شوراها و دهیاران جهت پوشش 100 درصدی ایزوگام مدارس نقش موثری ایفا کردند، گفت: با حمایت و همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی 26 هزار متر مربع ازسقف مدارس ایزوگام شد که تحقق این امر در سطح استان کم نظیر بود.

وی خاطر نشان کرد: مردم و خیرین بزرگوار در بخش ساخت و ساز مدارس تخریبی کمال همکاری را داشته و با همت آنان در سال گذشته 4پروژه آموزشی و دو نمازخانه خیر ساز عملیات ساخت آن شروع شد و تعهد خیرین به پایان رسیده و در سال جاری نیز 3 پروژه آموزشی و یک سالن ورزشی با مشارکت این عزیزان در دست اقدام می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار