مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی برگزار شد

تهران (پانا) - مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۹۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط‌عمومي معاونت تربيت‌بدني و سلامت، طي مراسم تكريم و معارفه‌اي با حضور معاون وزير آموزش و پرورش، مديران ارشد و پرسنل ستادي معاونت تربيت‌بدني و جمعي از همكاران ستادي آموزش و پرورش استان فارس در سالن اجتماعات معاونت تربيت‌بدني و سلامت، محمد جعفري با حكم وزير آموزش و پرورش، رسما به عنوان مديركل جديد دفتر تربيت‌بدني و فعاليت‌هاي ورزشي وزارت آموزش و پرورش معرفي شد.
در اين مراسم كه به رياست مهرزاد حميدي معاون تربيت‌بدني و سلامت برگزار مي‌شد، پس از ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته توسط حسين بابويي در طي 18ماه تصدي مديركلي دفتر تربيت‌بدني، محمد جعفري نيز به بيان برنامه‌ها، ديدگاه‌ها و راهبردهاي خود همسو با سياست‌هاي معاونت تربيت‌بدني و سلامت در بحث ورزش دانش‌آموزي پرداخت.
در ادامه حميدي با تقدير از تلاش‌هاي بابويي و اقدامات ارزنده صورت گرفته در دوران تصدي، براي وي در مسئوليت جديدش در پست رياست فدراسيون ورزش دانش‌آموزي كشور نيز آرزوي موفقيت كرد و ضمن تمجيد از جعفري مديركل جديد دفتر تربيت‌بدني، خواستار تداوم توجهات ويژه به درس تربيت‌بدني و هر چه پربارتر شدن محتوا و خروجي اين درس شد.
در پايان اين مراسم معاون وزير ضمن اعطاي حكم مديركلي دفتر تربيت‌بدني به محمد جعفري، حكم رياست فدراسيون ورزش دانش‌آموزي به امضاء وزير آموزش و پرورش را نيز به حسين بابويي رئيس جديد فدراسيون اعطاء كرده و با لوح‌هاي تقديري نيز از زحمات فرشيد ارميان و حميدرضا صائبي رئيس و سرپرست سابق اين فدراسيون نيز تجليل به عمل آمد.
معاونت تربيت‌بدني و سلامت آموزش و پرورش استان فارس، تدريس در دانشگاه‌هاي شيراز، فرهنگيان، اقليد، بيضا، قائم‌مقامي مسابقات فوتبال دانش‌آموزان زير 18سال آسيا، عضويت در هيات‌رئيسه هيات بدمينتون استان فارس و ... از جمله سوابق اجرايي محمد جعفري مدير كل جديد دفتر تربيت‌بدني و فعاليت‌هاي ورزشي است كه هم اكنون دانشجوي مقطع دكتراي رشته مديريت ورزشي دانشگاه تهران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار