برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در برخی آموزشگاههای گیلان

همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، ششمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی" مدرسه انقلاب " با شعار "انقلابی می مانیم" در 39 دبیرستان متوسطه دوم گشایش یافت.

کد مطلب: ۷۰۹۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانااز گیلان، در مراسم شروع به کار این نمایشگاه، که در دبیرستان شاهد پسرانه امام حسین ( ع ) ناحیه دو رشت برگزار شد، مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور در این مراسم گفت: این نمایشگاهها تداعی کننده یاد و خاطره انقلاب است و تصویری از شرایط و حوادث آن دوران را برای نسل جدید به دست می دهد. حاجتی نظام جمهوری اسلامی ایران را یادگار امام خمینی ( ره ) توصیف کرد و افزود: حفظ شعارهای اول انقلاب، مهم ترین رسالت مسئولان و اقشار مختلف مردم است. وی با اشاره به اعتقاد جدی امام به نقش سرنوشت ساز مردم در پیروزی و ادامه انقلاب گفت: امام خمینی ( ره ) با تأسی از آموزه های دینی و اعتقاد بر آرای عمومی، نظام جمهوری اسلامی را در آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی بنیان نهاد. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تقدیر از نقش مهم یاران رهبر کبیر انقلاب در پیروزی و قوام نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: ضروری است نسل چهارم انقلاب در این روزها با بازخوانی خاطرات انقلاب و با همان روحیه انقلابی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بهمن 57 دفاع کنند.

نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب، به مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که گروه های منتخب دانش آموزی با انتخاب یکی از محورهای موضوعی مشخص شده، به مطالعه، تحقیق و همچنین تولید محصولات نمایشگاهی بر پایه ابتکارات دانش آموزی می پردازند.

نمایشگاه های مدرسه انقلاب در سه محور دیروز ما، امروز ما و فردای ما برگزار در 39 مدرسه گیلان به مناسبت ایام دهه فجر در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار