سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان در برنامه گفتگوی هفته سیمای اصفهان:

یکی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش ایجاد شادی و نشاط در مدارس است

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان : دلیل اصلی انتخاب هنرستان فنی ماندگار ابوذر برای نواخته شدن زنگ گلبانگ انقلاب در ناحیه 1 این بود که این مدرسه اولا بیشترین شهید را در ناحیه تقدیم انقلاب کرده است و ثانیا توجه و تاکید بر مهارت آموزی و اشتغال در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال بوده است.

کد مطلب: ۷۰۹۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان احمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دربرنامه گفتگوی هفته سیمای مرکز اصفهان اظهار کرد : آموزش و پرورش استان در ایام الله مبارک دهه فجر و همزمان با جشن پیروزی شکوهمند انقلاب 65 برنامه فرهنگی را در دستور کارخود قراداده است که از مهمترین آنها برگزاری مجامع بحث و گفتگو و کرسی های آزاد اندیشی است که در آن ضمن پاسداشت ارزشهای انقلاب مهارت هایی چون خوب شنیدن ومهارت نه گفتن رانیز به دانش آموزان می آموزد .

وی در ادامه تاکید کرد : یکی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش ایجاد شادی و نشاط در مدارس به منظور جلوگیری ازبروز آسیب های اجتماعی است .

احمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همچنین اظهار کرد : یکی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش رشد و گسترش مهارتهای فنی و حرفه ای و اهتمام در ایجادمهارت آموزی در دانش آموزان می باشد .

وی در ادامه گفت : معلمان در شرایط فعلی مصداق قلیل المونه و کثیرالمعونه هستند یعنی وقتی میتوانند به خوبی ایفای نقش کنند و وظیفه آموزشی و پرورشی خود را انجام دهند که دغدغه ای جز سرنوشت دانش آموزان نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار