مسئول انجمن اسلامی رودان به پانا خبرداد:

افتتاح نمایشگاه‌«مدرسه انقلاب» در مدارس رودان

مسئول انجمن اسلامی شهرستان رودان از افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب شهرستان رودان با حضور مسئولین شهرستانی در آموزشگاه دخترانه بعثت این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۷۰۹۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد

محمد قاسمی در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان گفت: نمایشگاه مدرسه انقلاب آموزشگاه دخترانه بعثت رودان با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: این نمایشگاه در سه بخش"دیروز ما"، "امروز ما" و "فردای ما" به همت دانش‌آموزان برپا شده است و آثار دانش‌آموزان نیز در معرض نمایش قرار گرفته است.

قاسمی عنوان کرد: 15نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در سطح مدارس شهرستان جهت بازخوانی تاریخ برای نسل چهارمی ها برپاشده است.

مسئول انجمن اسلامی شهرستان رودان بیان کرد: در هر یک از این مدارس که دارای ۸ تا ۱۰ غرفه بودند موضوعاتی همچون، استکبارستیزی، کارنامه سیاه پهلوی، جنگ تحمیلی، دستاوردهای انقلاب، ولایت فقیه ، مهدویت و بافت شال برای مدافعان حرم به چشم می‌خورد.

وی در ادامه گفت: در هریک از غرفه‌ها یک یا دو دانش‌آموز انجمنی بعنوان مسئول غرفه ها حضور دارند که برای سایر دانش آموزان محتوای آن غرفه را تشریح کرده و سوالات بازدیدکنندگان نیز پاسخ می‌دهند.

قاسمی خاطرنشان کرد: از مدیران مدارس شرکت کننده در برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در آموزشگاه خود بلاخص سرکار خانم ذاکری مدیر آموزشگاه بعثت که نهایت همکاری را با دانش آموزان انجمنی داشتند.

عکاس و خبرنگار: قاسم نگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار