مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار خبر داد:

اهدای 51 کانکس به زلزله زدگان منطقه کرمانشاه

مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار از اهدای 51 کانکس خریداری شده توسطه همکاران و اولیاء ناحیه به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۹۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، صفیه رکنی مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد گفت: در راستای اجرای من هم سقفی می سازم، دانش آموزان، اولیا و همکاران آموزشگاه شاهد ثامن الائمه ناحیه چهار با پرداخت مبلغ 740 میلیون ریال 27 کانکس به ارزش 621 میلیون ریال جهت ارسال به مناطق رلزله زده استان کرمانشاه اهدا نمودند که مابقی مبلغ نیز بابت هزینه ارسال کانکس ها به استان کرمانشاه هزینه خواهد شد.
رکنی افزود: طرح من هم سقفی می سازم از سوی آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد در کلیه مدارس ناحیه اجرا شد و تا کنون بیش از24 کانکس به مناطق زلزله زده ارسال شده است که 27 کانکس خریداری شده نیز تا دو روز آینده به این مناطق ارسال خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار افزود: هزینه خریداری و ارسال این کانکس ها مبلغی حدود 143 میلیون تومان می باشد که اهدای این مبالغ توسط همکاران فرهنگی و اولیا و دانش آموزان ناحیه چهار نشان از حس هم نو دوستی این عزیزان می باشد که با هیچ زبانی نمیتوان از این اقدام خیرخواهانه و نوع دوستانه این عزیزان تقدیر کرد.
رکنی افزود: اولویت اهدای کانکس با همکاران فرهنگی زلزله زده می باشد که قبلا شناسایی شده و کانکس ها توسط نماینده اداره به آنها تحویل می گردد.
مدیر آموزش و پرورش افزود: زحمات و پیگیری های تمامی مدیران و همکاران ناحیه چهار در اجرای این طرح خصوصاً جناب آقای عزیزی مدیر آموزشگاه شاهد ثامن الائمه و سرکار خانم دعاگو مدیر آموزشگاه موسوی قوچانی و سایر همکاران این آموزشگاه ها شایسته تقدیر ویژه می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار