معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان مرکزی

جوانان در پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی کوشا باشند

اراک (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان مرکزی گفت: اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان باید هوشیار و در پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی کوشا باشند.

کد مطلب: ۷۰۹۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد

شیرخانی در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه فرهنگیان قدس اراک افزود: انقلاب اسلامی هدیه امام راحل به ملت ایران است که در آستانه چهل سالگی همچنان با اقتدار به پیش می رود و نسل جوان کشور از داشتن این سرمایه به خود می بالند.

وی ادامه داد: یوم الله دهه فجر با هدف آگاهی بخشی و آشنایی جوانان با وقایع و اتفاقات دوران انقلاب اسلامی، ایجاد شادی و نشاط و امید بخشی در جامعه به صورت مردمی برگزار می شود و دانش آموزان نیز به عنوان قشر فهیم و موثر در آن حضور آگاهانه دارند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی وجود رهبری و وحدت کلمه در جامعه را 2 ویژگی بارز انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران اسلامی با وجود رهبری آگاه و هوشیار و با اتحاد در برابر ظلم و ستم حکومت طاغوت و جهانیان ایستادگی کردند و انقلاب را اسلامی را به پیروزی رساندند.
شیرخانی بیان کرد: انقلاب اسلامی با شعار استقلال و آزادی در برابر تمامی توطئه های دشمنان و تحریم ها ایستادگی کرده و روز به روز بر اقتدار و عظمت آن افزوده شده است.

وی گفت: تفکر انقلابی در سایه حاکمیت دینی دشمنان ایران اسلامی را وحشت زده می کند و به همین دلیل است که از هر ظرفیتی در حوزه تبلیغی و فضای مجازی برای توطئه علیه کشور بهره گرفته می شود و هوشیاری مردم به ویژه جوانان و دانش آموزان در این زمینه ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار