با حضور مسئولین استانی:

زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در قم به صدا در آمد

قم (پانا) به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی و همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مدرسه حضرت زهرا ناحیه 2 قم نواخته شد.

کد مطلب: ۷۰۹۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از قم ، شنبه 14 بهمن ماه زنگ انقلاب با حضور استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش استان قم همراه با سایر مسئولین نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم در مدرسه حضرت زهرا (س) برگزار گردید.

در این مراسم، اسلامی مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو قم گزراشی از مدرسه و حرفه آموزی دانش آموزان آن ارائه و نقش هنرستان ها را در تقویت مهارت آموزی در دانش آموزان بی بدیل خواند.

اسلامی تصریح کرد : در ناحیه 2 آموزش و پرورش استان قم 33 هزار دانش‌آموز ابتدایی با تفکیک جنسیتی 49 درصد دختر و 51 درصد پسر وجود دارند که با توجه به حضور مدارس این ناحیه در حاشیه شهر نیازمند توجه جدی مسئولین به آنها هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش قم نیز در این برنامه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر عنوان کرد: این ایام فرصت مهمی در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان است.

حمید رضا شیخ الاسلام خاطرنشان کرد: باید جوانان را با ارزش های انقلابی عجین کرد تا ارزشها سبب انسان سازی گردند و اگر این در زندگی به خوبی جای گیرد سبب رشد و تعالی می شود.

شایان ذکر است زنگ انقلاب با توجه به تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه بر اساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش همزمان در سراسر کشور روز ۱۴بهمن با شعار افتخار و اقتدار در سایه عزت نبوی و عفت فاطمی توسط استاندار قم نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار