‍ برگزاری اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر بخش خاوران در شهرری

شهرری (پانا)- با حضور بخشدار خاوران جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر دربخش خاوران تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۷۰۹۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، در آستانه فرا رسیدن سال نو و شروع مسافرت های نوروزی اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر بخش خاوران به رياست حسن بابایی بخشدار و رئيس ستاد هماهنگی امور خدمات سفر بخش خاوران تشکیل جلسه داد.
بابایی بخشدارخاوران طی سخنانی در این جلسه با تاکید بر لزوم تسهیل خدمات دهی به مسافران نوروزی اظهار داشت: با توجه به اینکه شاهراه بزرگراه امام رضا(ع) در بخش خاوران واقع است و همه ساله بخش اعظمی از مسافرتهای نوروزی از این محور امام رضا(ع)جهت زیارات بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا (ع)صورت می گیرد باید تمهیدات لازم در خصوص تردد، تامین امنیت و اسکان مسافران نوروزی سطح بخش اندیشیده شود تا سفری ایمن پیش روی مسافران نوروزی باشد.
وی افزود: ایجاد ایستگاههای اورژانس، جانمایی محل اسکان مسافرین نوروزی و تامین پایگاههای امنیتی اسکان نوروزی از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شایان ذکر است، شهردار قیامدشت ، دهیاران و روساي ادارات ، نيرو های انتظامي و راهنمایی رانندگی ،ادارات خدمات رسان آب، برق، گاز، آموزش و پرورش، جهاد كشاورزی، محيط زيست و حوزه بسیج از جمله مسئولین حاضر در این جلسه بودند.
خبرنگار/سمیه طالش صالحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار