همزمان با سراسر کشور؛

زنگ انقلاب در مدارس استان اردبیل نواخته شد

اردبیل (پانا) - همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب به صورت نمادین با حضور مسئولان استانی در سالن ورزشی شهیددیرین اردبیل نواخته شد.

کد مطلب: ۷۰۹۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در مراسم زنگ انقلاب در اردبیل اظهار داشت: امروز عظمت و اقتدار کشورمان در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده و ما قدردان خون شهدای والامقام بوده و باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه دانش‌آموزان انتقال یابد .

علی نواداد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: به برکت خون شهدای والامقام کشور به اقتدار بین‌المللی دست یافته است و ما قدردان خون شهدا هستیم .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل افزود: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی در کشور دارد که هم اکنون کشورمان در بخش‌های علمی، دفاعی و امنیتی به اقتدار لازم داست یافته و این در سایه پیروزی انقلاب رقم خورده است .

نواداد تصریح کرد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای همگان به ویژه نوجوانان و جوانان تبیین شود تا نسل امروزی از این دستاوردها آگاه شوند .

وی گفت: در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری هم اکنون کشورمان به پیشرفت‌های همه‌جانبه دست یافته و با اقتدار علمی و دفاعی و فرهنگی تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان خنثی شده است .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل اظهار کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند که با هوشیاری و بصیرت ملت ایران این نقشه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل شده است .

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: رزمندگان ما در مرزهای نظامی تا فرهنگی حق علیه باطل حضور جدی دارند و اصلی‌ترین رمز پیروزی ما در ۴۰ سال گذشته تبعیت از رهبری بوده است .

سردار جلیل بابازاده با اشاره به اینکه دشمن همیشه سعی دارد تا سنگین‌ترین ضربات را به ما وارد کند، گفت: ما باید هوشیار باشیم و بدانیم که مبارزه با دشمن تا رسیدن به پیروزی اصلی ادامه دارد .

وی با تاکید بر اینکه باید اصلی‌ترین دغدغه مسؤولان رفع مشکلات مردم باشد، تصریح کرد: مدیران ما باید قدردان خون شهدا و امنیت حاصل از این جانفشانی‌ها باشند و باورسازی را جایگزین باورسوزی کنند .

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان افزود: پویای علمی کشور مثال‌زدنی است و سیر دستیابی دانشمندان و محققان کشور در ۴۰ سال گذشته به تکنولوژی‌های روز دنیا بسیار ارزشمند و غیرقابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب است .

بابازاده ادامه داد: ما بیش از ۳۶ هزار دانش‌آموز و ۵ هزار فرهنگی شهید در دوران دفاع مقدس داریم و این مساله نشان دهنده این است که معلمان آماده‌ترین قشر جامعه برای دفاع از کشور هستند .

وی اضافه کرد: کشور ما در مقطع حساسی قرار دارد و مردم ما باید با بصیرت جواب پیچیده‌ترین توطئه ها و فتنه‌ها را بدهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار