سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان :

انقلاب،امام راحل،رهبرمعظم انقلاب و نهادهای ارزشی کشور مصادره نشدنی هستند

زنجان (پانا) - هادی احمد نیا سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان،صبح امروزدرمراسم نمادین زنگ انقلاب گفت: انقلاب،امام راحل،رهبرمعظم و نهادهای ارزشی کشور مصادره نشدنی هستند.

کد مطلب: ۷۰۸۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، زنگ انقلاب،صبح امروز با حضور هادی احمد نیا سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین وهمچنین فرهنگیان و دانش آموزان آموزشگاه شهید روغنی زنجانی ناحیه دو،در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان به صدا در آمد.

هادی احمدنیا ظهر امروز در این آئین ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد:باید ارزش های انقلاب اسلامی را تبیین نماییم و به نسل های جدید انتقال دهیم.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی بر سه محور مردمی بودن، اسلامی بودن و نفی سلطه دیگران استوار است افزود:باید این مولفه ها در آموزش و پرورش نیز ظهور و بروز داشته باشد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه انقلاب،امام راحل،رهبر معظم و نهادهای ارزشی جامعه مصادره ناپذیر و متعلق به همه مردم هستند، بیان کرد: جامعه از ما تحول را مطالبه می‌کند و ما باید پاسخگو باشیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه سیستم آموزش و پرورش باید سیستمی پویا و تطبیق پذیر باشد، تاکید کرد: این سیستم از شرایط جامعه تاثیر پذیرفته است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان امروز به عنوان نسل چهارم انقلاب باید با انقلاب اسلامی آشنا شوند، ادامه داد: یکی از این راه‌ها برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های مناسبتی بر اساس ارزش های انقلاب برای دانش‌آموزان است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه باید به نهادینه‌سازی فرهنگ اسلامی، جامه عمل بپوشانیم، بیان کرد: بایستی تفکر توحیدی در میان دانش‌آموزان جاری و ساری باشد.

احمدنیا با بیان اینکه معنویت باید جزو برنامه‌های لاینفک تعلیم و تربیت باشد،عنوان کرد: شرط تحول، بازبینی برنامه‌های گذشته و آسیب‌شناسی آنها است.

وی با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین محصول تفکر و تدبر اندیشمندان حوزه آموزش و پرورش است، بیان کرد: طبق مفروضات انقلاب اسلامی همه مردم باید در امر تعلیم و تربیت سهیم باشند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه جامعه به سمت جلو در حال حرکت است، عنوان کرد: به همین منظور جامعه از ما نیز حرکت رو به جلو را انتظار دارد.

احمدنیا با اشاره به اینکه نشاط، شادابی و با مشارکت دانش‌آموزان از جمله رویکردهای جشن‌های انقلاب در مدارس است، ادامه داد: سعی شده در این برنامه‌ها اهداف فرهنگی و آموزش نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده در برنامه‌های دهه فجر در مدارس دانش‌آموزان محور قرار گیرند، بیان کرد: تلاش شده تا دانش‌آموزان در فرآیند برگزاری این برنامه‌ها با تاریخ انقلاب اسلامی آشنا شوند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان نیزبا اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا است، اظهار کرد: باید این انقلاب با وحدت و همدلی جامعه حفظ شود.

حسن مظفری با اشاره به اینکه 36 هزار شهید دانش‌آموز جان خود را برای انقلاب اسلامی فدا کرده‌اند، بیان کرد: جای خالی این شهدا در انقلاب اسلامی خالی است.

وی اضافه کرد: تقدیم 5 هزار شهید معلم برای انقلاب اسلامی نشان از حضور همیشه در صحنه فرهنگیان برای دفاع از انقلاب اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار