مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران: دانش‌آموزان باید در شرایط آب و هوایی مختلف، مدرسه رفتن را تجربه کنند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران توضیحاتی درباره تمهیدات در نظر گرفته شده مدیران در روزهای برفی داد.

کد مطلب: ۷۰۸۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد

عباسعلی باقری در گفت‌وگو با پانا در مورد تمهیدات آموزش‌وپرورش برای روزهای برفی و آمادگی مدارس در چنین وضعی اظهار کرد: در روزهای برفی مدیران سعی می‌کنند آمادگی کافی برای حضور دانش‌آموزان در مدارس داشته باشند و بر این اساس طی روزهای گذشته هیچ یک از مدارس تهران با مشکل نبود و کمبود وسایل گرمایشی همچنین ترکیدگی لوله و مواردی از این قبیل مواجه نبوده است.

وی ادامه داد: در مواردی که نیاز به تعطیلی باشد اعلام تعطیلی می‌کنیم اما از طرفی دانش‌آموزان باید در شرایط آب و هوایی مختلف مدرسه رفتن را تجربه کنند و صرفاً تعطیلی راهکاری برای روزهای برفی و بارش‌های سنگین نیست.

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران در مورد آمادگی معابر اطراف مدارس اظهار کرد: آماده‌سازی اطراف مدارس به عهده شهرداری بوده و اگر مشکلی برای عبور و مرور دانش‌آموزان ایجاد شده است شهرداری باید برای رفع آن اقدام می‌کرد.

باقری درباره کمک گرفتن برخی از مدیران مدارس از دانش‌آموزان برای آماده‌سازی مدرسه در روزهای برفی گفت:‌ اگر چنین اقدامی از سوی مدیران صورت گرفته صرفاً به دلیل جنبه‌های تربیتی و همکاری دانش‌آموزان با اولیای مدرسه بوده است در غیر این صورت مدیران می‌توانستند روش‌های دیگری را برای آماده‌سازی مدرسه در نظر بگیرند اما برای آنکه بخشی از جنبه‌های تربیتی و مشارکت در کارها را به دانش‌آموزان بیاموزند این کار را انجام دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار