فرماندار نهبندان در کمیته اشتغال؛

همه موظف به شناسائی حلقه های مفقوده تولید و توسعه در نهبندان هستیم

فرماندار نهبندان گفت:نگاه ما با توجه به اقتصادی بودن یک طرح نگاه اولیه می باشد و بایستی یک نیم نگاهی هم به توسعه و اشتغال وهم به حرکت درآوردن چرخ تولید شهرستان و مهم تر از همه اینکه زمانی که ما از مال بیت المال استفاده میکنیم بایستی نفعی به مردم برسد .

کد مطلب: ۷۰۸۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی،نهمین جلسه کمیته اشتغال شهرستان نهبندان با حضور اصغر نظافت فرماندار و اعضای کمیته اشتغال شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید .

در این جلسه نظافت فرماندار شهرستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه وتبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار نمود : نگاه ما با توجه به اقتصادی بودن یک طرح نگاه اولیه می باشد و بایستی یک نیم نگاهی هم به توسعه و اشتغال وهم به حرکت درآوردن چرخ تولید شهرستان و مهم تر از همه اینکه زمانی که ما از مال بیت المال استفاده میکنیم بایستی نفعی به مردم برسد .

فرماندار نهبندان خاطر نشان کرد : بانکهای عامل و دستگاههای متولی شهرستان مکلف هستند که یک نفر کارشناس را در بحث اشتغال خصوصاً اشتغال روستایی و عشایر جهت بررسی طرحها در کمیته فنی و بازدید از طرح های پیشنهادی به جهت تسریع در روند اعطای تسهیلات مد نظر قرار دهند .

وی در ادامه به ادارات و بانکها متذکر شد:د پاسخ به استعلامات مورد نیاز سرمایه گذاران باید در اسرع وقت و در موعد مقرر داده شود ،در غیر این صورت پاسخ مثبت تلقی خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار