معاون آموزش ابتدايي آموزش‌وپرورش استان سمنان خبر داد

شرکت 7هزار و 227 نفر از دانش‌آموزان دوره دوم ابتدايي در مسابقات آزمايشگاهي

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدايي آموزش‌وپرورش استان سمنان از شرکت 7هزار و 227 نفر از دانش‌آموزان دوره دوم ابتدايي در مسابقات آزمايشگاهي خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۸۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش‌وپرورش، غفارمحمدی در آيين افتتاحيه مسابقات عملي - آزمايشگاهي دوره ابتدايي شهرستان ميامي گفت: آموزش علوم تجربي زماني اثربخش است كه با فعاليت‌هاي عملي و آزمايشگاهي همراه شود تا هم شناخت دانش‌آموزان و هم مهارت‌هايی نظير مشاهده دقيق، خوب شنيدن، درك روابط علت و معلولي، كار گروهي و مهارت‌هاي اجتماعي تقویت شود.
وی توسعه فعاليت‌هاي عملي در مدارس ابتدايي را اساس يادگيري لذت بخش و توسعه خلاقيت برشمرد و افزود: توسعه فعاليت‌هاي عملي و هدايت صحيح دانش‌آموزان مي‌تواند ضمن تقويت حس كنجكاوي آنها، موجبات علاقه مندي به درس، تقويت اعتماد به نفس، ايجاد تفكر مثبت به استفاده از روش‌هاي علمي و دست يابي به سطوح بالاتري از يادگيري و تفكر را در دانش‌آموزان فراهم کند.
معاون آموزش ابتدايي آموزش‌وپرورش استان سمنان تصریح کرد: اگر فراگيران به جاي آنكه صرفا دريافت كننده دانش باشند، خود به دنبال كشف آن برآيند يادگيري با معناتر، عميق‌تر و لذت بخش‌تر خواهد بود.
محمدي ادامه داد: در سال جاري 7227 نفر از دانش‌آموزان دوره دوم ابتدايي استان تحت هدايت 240 نفر از معلمان در مسابقات عملي - آزمايشگاهي شركت فعال داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار