هماهنگی برنامه های یاوران انقلاب سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران از طریق ویدیو کنفرانس

تهران (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل شهرستانهای استان تهران از طریق ویدئو کنفرانس برنامه های یاوران انقلاب شهرستانهای استان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۷۰۸۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و برگزاری مانور یاوران انقلاب و در راستای هماهنگی در خصوص برنامه های قابل اجرا در این مانور جلسه ای با حضور ابوالحسن قلی زاده مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران ، زیبا جواهری نیا معاون تشکیلات سازمان دانش آموزی اداره کل شهرستانهای استان تهران،مسولین سازمان وفرماندهان میدان و مجریان یاوران انقلاب شهرستانهای 21 گانه تهران برگزار شد .

در این جلسه که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد ابتدا قلی زاده، مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران در خصوص برنامه های دهه مبارک فجر و مانور یاوران انقلاب و اهمیت آن ونحوه اجرای آن توضیحات کاملی ارائه داد .

در ادامه، جواهری نیا معاون تشکیلات سازمان دانش آموزی اداره کل شهرستانهای استان تهران برنامه پیشنهادی اداره کل را که در شانزده صفحه تنظیم شده بود تشریح نمود.

وی گفت : مانور یاوران انقلاب می بایست در ۱۰۰ دقیقه تنطیم شود برنامه های پیشنهادی عبارتند از حاملان قرآن، گارد پرچم ،نظام جمع ،سخنرانی و آیین بله گویی می باشد.

در پایان این جلسه ، مجریان و فرماندهان میدان پیشنهادات و نظرات خود را ارائه کردند وقرار شد همه برای بهتر برگزار شدن مانورهای شهرستانها نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

لازم به ذکر است حضور پیشتازان در راهپیمایی 22بهمن ،گلباران مزار شهداء وبرگزاری مسابقه کتابخوانی (خاکهای نرم کوشک)از موارد دیگری بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

/خبرنگار:شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار