آئین کلنگ‌زنی نخستین هنرستان جوار کارخانه در شهرک صنعتی زاهدان انجام شد

تهران (پانا) - آئین کلنگ‌زنی ساخت نخستین هنرستان جوار کارخانه در شهرک صنعتی زاهدان با حضور رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور انجام شد.

کد مطلب: ۷۰۷۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، کلنگ احداث نخستین هنرستان جوار کارخانه در شهرک صنعتی زاهدان به همت گروه کارخانجات صنایع نساجی و پوشاک هامون بافت کویر با مشارکت آموزش‌وپرورش استان سیستان‌وبلوچستان و شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان در محل این کارخانه به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز این واحد و سایر واحدهای تولیدی در محل مجتمع هامون بافت کویر با حضور حجت‌الاسلام محی‌الدین محمدیان، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور، علی‌اصغر جمشیدنژاد معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، علی نخعی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و علیرضا نورا رئیس هیئت مدیره شرکت هامون بافت کویر به زمین زده شد.

نورا هدف از ایجاد این هنرستان را عمل به شعار سال (اقتصاد مقاومتی -تولید و اشتغال) عنوان کرد و گفت: با احداث این هنرستان نیروی انسانی متخصص این واحد و سایر واحد های تولیدی مشابه تامین خواهد شد.

وی افزود: این هنرستان برگرفته از طرح کشور آلمان است که فارغ‌التحصیلان پس از پایان تحصیلات در کارخانه مشغول به کار می‌شوند و دغدغه بازار کار ندارند .

رئیس هیئت مدیره شرکت هامون بافت کویر تصریح کرد: این هنرستان در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر و ابنیه مورد نیاز ۱۲۰۰ متر با سرمایه گذاری ۳ میلیارد تومان احداث می‌شود .

این هنرستان در رشته های طراحی دوخت، خیاطی، کامپیوتر و نساجی فعالیت خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار