با حضور رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور

کلنگ ساخت نخستین هنرستان جوار کارخانه در شهرک صنعتی زاهدان بر زمین زده شد

زاهدان (پانا) - نخستین هنرستان جوار کارخانه در زاهدان کلنگ‌زنی شد این هنرستان در رشته‌های طراحی دوخت، خیاطی، کامپیوتر و نساجی فعالیت خواهد داشت.

کد مطلب: ۷۰۷۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد

کلنگ احداث نخستین هنرستان جوار کارخانه صنایع نساجی و پوشاک هامون بافت کویر در شهرک صنعتی زاهدان به همت این گروه تولیدی و با مشارکت سازمان آموزش و پرورش استان و شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان در محل این کارخانه به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز این واحد به زمین زده شد.

در این مراسم محی‌الدین بهرام محمدیان رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور، جمشید‌نژاد معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، نخعی مدیر کل آموزش و پرورش استان و نورا رئیس هیئت مدیره شرکت هامون بافت کویر حضور داشتند

نورا هدف از ایجاد این هنرستان را عمل به شعار سال (اقتصاد مقاومتی -تولید و اشتغال) عنوان کرد و گفت: با احداث این هنرستان نیروی انسانی متخصص این واحد و سایر واحد های تولیدی مشابه تامین خواهد شد.

وی افزود: این هنرستان برگرفته از طرح کشور آلمان است که فارغ التحصیلان پس از پایان تحصیلات در کارخانه مشغول به کار می‌شوند و به این ترتیب دغدغه بازار کار را ندارند .

رئیس هیئت مدیره شرکت هامون بافت کویر تصریح کرد: این هنرستان در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع و ۱۲۰۰ مترمربع زیربنا با سرمایه گذاری ۳ میلیارد تومانی احداث میشود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار