نخستین سالن تیراندازی شرق استان تهران در شهرستان دماوند افتتاح شد

دماوند (پانا) - به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر، نخستین سالن تیراندازی شرق استان تهران در شهرستان دماوند به همت اداره آموزش‌وپرورش، هیئت تیراندازی و اداره ورزش‌وجوانان این شهرستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۷۰۷۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد

مهرداد پورفتحی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند در حاشیه افتتاح نخستین سالن تیراندازی در شرق استان تهران، اظهار کرد: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان از اهداف اداره آموزش‌وپرورش شهرستان دماوند است و در این راستا واحدهای تربیت‌بدنی فعالیت‌ بسیار خوبی داشتند.

وی با اشاره به افتتاح این سالن در شهرستان دماوند بیان کرد: این سالن به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر افتتاح شد و تجهیز آن با مشارکت اداره آموزش‌وپرورش، هیئت تیراندازی و اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند صورت گرفت.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند از سالن تیراندازی شهرستان دماوند به عنوان یکی از یکی از مجهزترین سالن‌های تیراندازی در ۱۴ خط نام برد که پذیرای افراد در سطح اردوهای تیم‌ملی خواهد بود.

پورفتحی رشته تیراندازی را عاملی در جهت ایجاد تمرکز در بین دانش‌آموزان برشمرد و به اولیا توصیه کرد که با ثبت‌نام فرزندان خود و پرداخت شهریه اندک موجب سرافرازی نام دماوند در سطح استان تهران شوند.

وی گفت: به گفته مسئول هیئت تیراندازی شهرستان دماوند، این سالن پس از استادیوم آزادی اولین سالن در شرق استان تهران است که با ۱۴ خط از مجهزترین سالن‌ها در استان بوده و در اختیار علاقمندان قرار دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند افزود: سالن تیراندازی بعثت در دماوند تنها مختص دانش‌آموزان نیست و همه اقشار فارغ از بحث جنسیت می‌توانند از آن استفاده کنند، علاوه بر این مسابقات دانشجویان پیام نور سراسر کشور نیز در این سالن از ۱۵ تا ۲۰ بهمن برگزار خواهد شد.

به گفته پورفتحی سالن تیراندازی شهرستان دماوند دارای ۱۵۰ مترمربع زیربنا است که با مشارکت بخش خصوصی مورد افتتاح قرار گرفته است.

همچنین در ادامه این مراسم، محمدعلی قاسمی، رئیس هیئت تیراندازی شهرستان دماوند اظهار داشت: پیش از این سایت اهداف پروازی در سالن شهدای اوره راه‌اندازی شد که در سطح استان تهران نمونه و در جایگاه نخست قرار دارد؛ چرا که از محدوده اتوبان شهید بابایی تا فیروزکوه سالن تیراندازی در اهداف پروازی موجود نیست.

وی افزود: در بخش اهداف ثابت نیز چنین سالنی در شرق استان تهران وجود نداشت و بیشتر سالن‌ها با ۱۰ خط مشغول فعالیت هستند که با وسعت دادن و الکترونیکی شدن سیبل‌ها شرایط بهتری فراهم می شود.

/خبرنگار:نرگس مشهدی عباسی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار