معاون پرورشی دبیرستان علامه طباطبایی خبر داد:

اجرای برنامه های دهه فجر و ایام فاطمیه در دبیرستان علامه طباطبایی

معاون پرورشی دبیرستان علامه طباطبایی بیرجند با اشاره به فرارسیدن دهه فجر گفت: براساس برنامه های پیش بینی شده ، در این دبیرستان حدود 10 برنامه به مناسبت این ایام الله اجرا خواهد شد و نیز به دلیل مصادف شدن این ایام با دهه فاطمیه، مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۷۰۷۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد

محمدولی حاتمی نیا معاون پرورشی دبیرستان علامه طباطبایی بیرجند در گفت وگو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: به مناسبت این ایام ، در دبیرستان علامه طباطبایی برنامه های مختلفی با همکاری دانش آموزان اجرا خواهد شد.

حاتمی نیا گفت: یکی از برنامه های این دبیرستان برپایی نمایشگاه ایام دهه فجر است که در طی آن ، دانش آموزان با آرمان های امام و انقلاب آشنا خواهند شد.

مربی تیم پیشتازان دبیرستان علامه طباطبایی افزود: آذین بندی مدرسه البته با توجه به مصادف بودن این ایام با دهه فاطمیه، از دیگر برنامه های این آموزشگاه خواهد بود.

معاون پرورشی دبیرستان علامه طباطبایی بیرجند افزود:به دلیل مصادف بودن دهه فجر با ایام دهه فاطمیه ، مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) در مدرسه با مداحی دانش اموزان انجام خواهد شد.

حاتمی نیا تصریح کرد:در خصوص برنامه های ورزشی نیز، این آموزشگاه قصد دارد مسابقات طناب کشی بین کلاسی را برای دانش آموزان به اجرا در آورد .

وی افزود: اجرای برنامه های شاد و مفرح البته توام با آموزش و یادگیری برای دانش آموزان و اجرای برنامه های نمایشی و سرود و... جزء برنامه های پیش بینی شده این ایام در دبیرستان علامه طباطبایی است.

معاون پرورشی دبیرستان علامه طباطبایی بیرجند گفت: این برنامه ها با هدف آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با آرمان های امام وانقلاب در مدرسه طباطبایی همچون سایر مدارس اجرا خواهد شد.

حاتمی نیا در پایان گفت:اجرای برنامه های فرهنگی ، برگزاری نمایشگاه نقاشی و برگزاری نمایشگاه کتاب با حضور موسسات انتشاراتی از تهران ، از دیگر برنامه های این آموزشگاه در ایام پیروزی انقلاب خواهد بود.

خبرنگار پانا :سید محمد علی سجادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار