خانلری، عضو کمیسیون آموزش: مسابقات دانش‌آموزی نور می‌تواند به بررسی خلاقیت‌های دانش‌آموزان کمک کند

تهران (پانا) - کارن خانلری، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزاری مسابقات دانش‌آموزی نور را بسیار مفید دانست زیرا می‌تواند به بررسی خلاقیت‌های دانش‌آموزان کمک کند.

کد مطلب: ۷۰۷۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد

سومین دوره مسابقات دانش‌آموزی نور سال آینده برگزار خواهد شد. دانش‌آموزان برای شرکت در این مسابقه فیلم‌های کوتاهی از فعالیت‌های علمی خود را ارسال می‌کنند و در نهایت برگزیدگان تقدیر خواهند شد.

کارن خانلری در گفت‌وگو با پانا دراین باره اظهار کرد: در بسیاری از کشورها آموزشکده‌هایی برای پرورش استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خوب است دانش‌آموزان با این نوع مسابقات درگیر شوند، ادامه داد: مسابقه دانش‌آموزی نور می‌تواند زمینه‌های بروز استعدادهای دانش‌آموزان را فراهم کند بنابراین می‌توان برگزاری آن‌ها را فراتر از سطح موجود کرد.

خانلری بیان کرد: دانش‌آموزان با شرکت در مسابقات دانش‌آموزی نور می‌توانند استعدادهای نهفته یا نیمه‌نهفته خود را نشان دهند و این موضوع بسیار خوب است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: باید آموزشکده‌هایی متناسب با این موضوع وجود داشته باشد تا در کنار مدارس بتوانند به بروز استعدادهای دانش‌آموزان کمک کنند.

وی تصریح کرد: جریان داشتن این مسابقه به دانش‌آموزانکمک می‌کند تا نیاز آنان در زمینه‌های مختلف برطرف شود و آن‌ها می‌توانند با ارائه دستاوردهای خود خلاقیت‌هایشان را به عرصه نمایش بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار