فرماندار شهرقدس: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخاری بزرگ است

شهر قدس (پانا) - فرماندارشهرستان قدس با بیان اینکه بازدید و توجه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران جزو وظایف مسؤولان است، بر دیدار مستمر و رسیدگی به مشکلات آن‌ها تأکید کرد.

کد مطلب: ۷۰۷۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، سیدمهدی محمدی فرماندار قدس درادامه دیدارهای صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور در منزل شهیدان اینانلو و طارمی، از ایثار و فداکاری والدین شهدا تشکر و قدردانی کرد .

وی با اشاره به ایثار و فداکاری خانواده شهدا بیان کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار جامعه هستند و خدمت به آن‌ها برای ما افتخاری بزرگ است؛ امیدواریم بتوانیم وظایف خود را در خدمت‌رسانی به آن‌ها و مردم ایران به نحو احسن انجام دهیم تا مدیون شهدا نباشیم .

فرماندار قدس با بیان اینکه شهدا از جان خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، اظهار داشت: رشادت‌ها و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران و همچنین صبر و استقامت خانواده آنان اقتدار و عزت را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد .

محمدی افزود: ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم تا شرمنده آن‌ها و خانواده شهدا نباشیم و برابر دشمنان کشور عزیزمان ایستادگی کنیم و همواره همانند شهدا پشتیبان ولایت‌ فقیه باشیم .

/خبرنگار:حدیث سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار